Monday, January 30, 2012

ejoy..shah..aku..dan mereka...

hal berkaitan cinta aku ngn shah dulu...takyah la nak sibuk sgt...kisah 2 dari dulu sampai skrg ni aku dan shah je yg paham...sibuk je la hal cinta aku ngn ejoy skrg ni...buat la ape pun...ckp la ape pun...yg terjadi dulu tak pernah berubah...apetah lagi yg terjadi skrg ni...ape yg nak berubah???ape yg bakal berubah???kite bukan tuhan la nak ubah sume 2...dah tertulis...owh ye...mungkin jugak dah tertulis yg ada org tak redha ngn ape yg dah berlaku skrg ni...
sume 2 kenangan..terindah...tanpa sume 2 aku takkan jadi yg skrg ni...berhati2...aku kenal sape shah...terlalu kenal...aku jugak kenal ejoy...shah pernah jadi org yg penting dlm hidup aku suatu ketika dulu...dan skrg giliran ejoy tuk merasa sume 2...aku tanak org bg pepatah yg dikejar tak dpt yg dikendong berciciran...sbb 2 la aku dan shah akhirnya buat keputusan tuk menjadi kawan...soal hati...biarlah hati yg berbicara..malah biarlah hati yg menyimpan seribu satu rahsia itu...
org sekeliling cuma tau jd bz body jek...bukan jadi body guard...org takkan pernah puas hati ape yg berlaku...apetah lagi tuk terima hakikat...aku ngn shah dulu pun ada gak yg tak puas hati...sampai skrg ni pun masih ada...tapi 2 la...org2 tu sape..aku sape...ejoy sape...shah plak sape...salah org kot nak buat kitorang bertiga bergaduh...sebab???shah orgnye penyabar sgt2...kl ko tak sentuh die...die pun takkan sentuh ko...ejoy pun orgnye penyabar...tapi sabar die ada batas...kl snetuh die mungkin die blh slow talk lagi...tapi kl sentuh org yg die syg...mcm aku...sorry 2 say...just get ready...aku???aku la org yg akan sabar sehingga penghujungnya...tapi...either sentuh aku atau tak...aku lebih kepada ikut gerak dan kata hati...
sape tak jeles...kl 2org lelaki menyintai seorang pompuan...lagi2 kl pompuan mcm aku...mesti ada yg tertanya2 ape yg ada pada aku kan...mmg takde ape pun pada aku...aku???just b my self...setiap ape yg berlaku dah tertulis...tak guna nak menyimpan dendam ngn aku tuk hal2 mcm ni...cinta shah ''mati'' dalam hati...cinta ejoy...hidup tuk selamanya...

No comments:

Post a Comment