Wednesday, January 18, 2012

kegembiraan dan kesedihan

hari ni nak cite pasal gembira dan sedih jek...boleh ke???blog aku kan...kompom la boleh...huhuhuhu...
teringat kata2 ejoy...kesedihan aku...adalah milik dia...malah kegembiraan dia...adalah  tuk aku...so sweet kan???bukan soal sweet yg nak dipersoalkan kat sini...tp soal nape ejoy mcm 2...yeke???
ejoy takkan benarkan setitis pun air mata aku jatuh...lebih2 lagi sedih sbb dia...tp aku penah nangis bila kuar ngn ejoy...cuma ejoy tak nampak air mata 2...tp die tau aku nangis..bukan sbb die...tp ada benda yg buat aku betul2 tersentuh dan tertekan...few weeks ago la if not my mistake...forgot already...huhuhuhu...coz each minute he will make sure aku sentiasa hepi...die nak bawak balik ''senyuman'' aku...
wellllllll..org akan kata tgh bercinta sumenye manis kan...yes...tak dinafikan..ejoy pun tak nafikan benda 2...but he's already promise to me..aku pun ada gak sesekali ''akalkan'' die benda2 mcm ni..saje wat die mcm 2...tp die konfiden smile jek akan teruskan ape yg die buat skrg sampai kawin dan ada anak nati...penah aku tanya die...one day..if he had to make a choice...either me or our child...tau ape jawapannya???dia akan pilih aku...sbb dia kata die kenal aku dulu...sbb aku 2 nati la baru ada anak2...so sweet kan jawapan die???terharu giler..tp aku suh die pilih anak...anak2 akan buat die rasa hepi...tp ngn ejoy ni ckp la ape pun...balik2 aku yg kene balik ngn die..hahaha...
alhamdulillah..sape pun die moga ejoy hepi ngn aku...penah gak aku tny ejoy die takde masalah ke...coz tgk hepi semedang jek..die kata kl pk masalah sume org ada masalah...tp die tanak sedih...bagus la 2...sbb 2 die kata kegembiraan dia milik aku...dan kesedihan aku die nak amik...tp kl kesedihan die mcm mana plak???adoi aiiiii...huhuhuhu...anyways...nak ucap terima kasih pun rasa tak berbaloi ngn ape yg ejoy bagi kat aku ni...mungkin ngan cara aku balas cinta dia...yup...thats rite..make him hepi...

No comments:

Post a Comment