Tuesday, January 31, 2012

kene lagi

ape la malang sungguh nasib ejoy ni...huhuhuhuhu..opssss...jangan salah paham terlebih...atau buat2 paham...haaa...bukan ape...last week aku bgtau aku moody skit...so semalam aku ''off''...lagi la moody bukan skit...mmg bykkkkkkk...siang 2 aku try to control la...coz more 2 painfull...rasa tanak keje pun ada...yg nak dicerita nye ni...malam semalam...fuhhhhhh..dasat...mcm kene rasuk setan...bukan rasuk dek antu...setan terus...
sian tayam aku ejoy 2...kene marahhhhhh...giler la...kali ni teruk punye aku marah die...bukan by mouth...by SMS lagi 2....huhuhuhu...aku mmg tak larat sgt semalam...ngn pinggang nye sakit...bila sakit mcm ni la yg buat aku letih yg amat2...pas maghrib 2 aku pun berlalu la tuk beradu...walaupun on that time perot aku mmg dah berkeroncong tuk ana...tapi aku mmg tak lalu makan...mmg dah biasa...
tido punye tido punye tido...ntah bape kali aku sedar bangun p toilet...tgk2 kul 9 lebih...masa 2 keroncong tuk ana dah tak tahan la...mamai tak mamai aku send msg kat ejoy typing ''lapar''...blh plak die balas ''lapar gak huhuhuh''...adoi ai mamat ni...aku suh die makan..die suh aku makan...ha tang makan ni la yg aku hangin bebeno nye...suh makan pun payah..dah tau gastrik...tak paham aku...hamikkkkkkk...aku punye la kaw2 marah die...die blh rileksssssss jek...lagi laaaaaaa aku hangin...eeeeeeeeee...tak paham aku la ngn ejoy ni...
tapi 2 la kelebihan die...and aku respect die...ada setengah laki...eh bukan...biasanya laki ni kl pompuan marah ngn die2 sekali pun join marah...tapi ejoy tak macam 2...tapi tak tau la kan kot dah lama nati ke atau lepas kawin nati ke kan...tetibe berubah...harap2 tak la...bukan sbb aku leh marah die suke hati...tapi ntahla...takde motif pun...cuma bila pk balik kecian sgt die...kene marah pun muka toya jekkkk...lucu...mungkin salah satu sbb aku syg kat die...die blh plak tny nape aku marah2...hahahahaha...nak mintak maaf pun aku jadi segan...niat ada...dah lama2 lupa plak semalam...die dtg jmpe aku...bawak aku p makan...elok sedap aku makan...lapar giler...tp ejoy makan sup je...tak lalu perot nye sakit...kecian...sakit2 pun kene marah....sorry la syg...ye...cannot control la...takpe2...belajar biasakan... :)

No comments:

Post a Comment