Monday, January 16, 2012

ejoy

hari ni nak cite pasal 2...e.j.o.y...lelaki yg hadir dlm hidup aku skrg ni la...wish he the last...huhuhuhu...tp tak tau nak start mcm mana...tp nak bgtau...kitorang dah pun sebulan..kapel...thats it..aku tak ingt pun...bukan tak ingt tarikh...tp tak ingt dah sebulan...jarang nak dpt laki yg consern bab2 tarikh2 keramat ni...keparat 2 mungkin la kan...huhuhuhu..tp tak sangka...semalam...he's very2 romantic person...yg penting...very gentleman...2 mmg penting giler la...yg paling best...dari yg penting...sporting...ala dah tercite la plak ejoy ni jenis mcm mana...takpe2...alang2...yok continue...ejoy seorang yg really take care of me...not take care of his self...bunyi mcm mengerang kesakitan skit dah risau giler tahap cipan...mengeluh pun risau...penat risau...ngantuk pun risau...pendek kata sumenye risau...sendiri penat dan ngantuk tanak kesah...aku penat dan  ngantuk jugak yg die kesahkan...lucu la...kl kuar ngan dia sehari suntuk...pasti tak lekang dibibir ''awk ok??awk letih ke???''...ejoy sangat baik orgnye...untung badan jadi awek die...ditatang bagai minyak yg penuh...ejoy terlalu sayangkan aku..nampak jelas dari segi kata2...dan perbuatannya...walaupun org kata laki ni memang mulut manis...sampai skrg aku tak nafikan statement 2...cuma ejoy membuktikan kata2 dia...dan sebab aku rasa die mmg siyes adalah...hari pertama die melamar aku tuk jadi awek die...die melamar sekali tuk aku jadi tunang die...bg aku memang keje giler..dan sesuatu yg sukar tuk percaya...aku bukan kenal ejoy dah lama...rapat apatah lagi...no tpon pun takde...sumenye kat CF...rasa nak lempang2 je pipi masa 2...kalo pk logik...dan lumrah kehidupan...opcos sebelum nak wat keputusan tuk tunang mesti kawan dan kenal dulu at least berbulan2 la kan...tp ni tak..hari yg sama jadi awek sama2 dilamar tuk jadi tunang die...memang romantik...dan...tak pk panjang...aku terus setuju..org dah nak kan...cinta leh dipupuk...tp masa 2 aku mmg dah syg kat ejoy...walaupun seorang kwn...bermula la hari 2...kisah aku dan perjalan hidup aku ngn ejoy...sibuk kumpul duit...san survey barang...survey je dulu...lum beli lagi...tp hari2 yg dilalui...tersangat la h bahagia...memang tak dpt nak di ungkap ngn kata2...ngan perbuatan pun ntah la...cuma hati..dan senyuman...sejak hari 2...aku cite sumenye kat ejoy...tuk elakkan die rasa cemburu...die kena kenal aku sape...dan org2 disekeliling aku...alhamdulillah..ejoy terima sumenye...
  • Mohd Faizul namanya...
  • anak bongsu...
  • romantik gilerrr...
  • penyayang yg teramat...
  • gentleman...
  • selamberrrr...
  • sporting...
  • boleh dibawa berbincang...
  • very funny person...
  • baik...
  • bertanggungjawab...
  • last...but not least...i love him so much...
opsssss...sori la ek terlebih plak..kl nak kata mcm aku sorang je yg ada bf...yes...memang aku sorang je yg ada bf jenis mcm ni...ko ada ke???lalalalalalala...hahahahah...rileks la...ni time aku tuk hepi dan bahagia disebalik sume yg telah aku lalui...tuhan maha adil...die tulis bila kala aku hepi dan bersedih...sekian~

No comments:

Post a Comment