Friday, January 13, 2012

jumaat...penghulu segala hari

alhamdulillah..kehidupan makin ok...well...live must go on...eventhough we are down...terer dak awok speaking???hahahaha..opcos la...graduated uitm...ko ada??lalalalalalalala...so...
jumaat...penghulu segala hari...hari ni bertuah rasanya...buat pertama kalinye ejoy susahkan diri anto aku p keje...ntah ape mimpi die malam tadi...well...aku dah biasa...sebelum ni pun shah selalu anta aku...tiap2 hari...so skrg that responsibility diambil alih oleh ejoy...aku sebolehnye tanak..sbb benda mcm 2 mengingatkan aku kepada kisah lama...tak la lama mana...what ever la...tp ejoy berkeras...takpe la...jalan a little bit jammed la...tp elok jek sampai 8.35am...puas hati ejoy dpt anta aku p keje...coz die malas nak p keje...baru balik outstation...letih agaknya...tp tak sempat pun ejoy nak jemput aku...ada emergency case..ejoy kene balik ipoh...makcik ejoy meninggal sakit kuning...takziah ye syg...huhuhu...kene tinggal lagi...dtg la die amik aku lunch tadi...sempat la jugak lunch togather b4 die balik ipoh...elok2 ye syg...jgn risau pasal sy..i'm just ok n will be ok...hahahha...dok lama2 kat sana pun tak pe...esok leh sy p menggatal ngn dak umah seperti yg diberitahu kepada awk...hahahhahaha...

No comments:

Post a Comment