Wednesday, June 5, 2013

Aku dah kawen

dekat 2 minggu blog ni terbiar jek...almaklum la bz jadi pengantin...huhuhu...
yeayyyyyy!!!!aku dah kawen...alhamdulillah syukur...so skrg ni jom layan2kan gambar aku kawen yang tak official nya...yang official nati tunggu dah siap...
 siyesly time ni aku tak dengar langsung ape imam 2 cakap...walaupun aku duk belakang imam...ramai gak yg cakap imam ni version slow motion sikit...huhuhuhu
 sebab tak dengar tau2 aku dah sah jadi isteri die...heheheh...alhamdulillah dengan sekali lafaz jek...dan sebelum 2 dua kali testing dulu supaya tak gemuruh...
ha budak ni buat masa ni jadi cucu kesayangan la...sibuk sangat die...aku yang nak nikah die plak yang nak dok dekat2 ngan imam...sabo je la...
 sesi batal air semayang...aku dapat seutas gelang...comey jek...
 masa ni aku tak tau la bape lama aku cium tangan suami aku...siap tanya lagi dah sudah ke belum...yang suami kata lum lagi kene cium lama2...hahahaha
time ni plak aku buli suami suh cium lama2 lebih afdhal...heheheh

 akhirnya selamat sumenye...
 sesi memperkenalkan ahli keluarga aku kat die...
 ini adalah org kuat tetap majlis kenduri kawen aku...makcik2 aku...muka yang sama jek setiap kali kenduri...

 majlis pernikahan aku diserikan dengan bunyi mercun...
nasib ada gambar ngan mak...ni pun aku dok mencari mak dicelah org2 ramai...


ni adik aku yang bongsu yang manja dan yang aku cite kuar masuk spital 2...

p/s : sambil update mata semakin ngantuk...tapi hati risau sebab suami aku kat lumut 2 demam plak...






No comments:

Post a Comment