Thursday, June 6, 2013

Cabaran pertama sebagai isteri

sejak kawen ni aku agak bz sikit...siang keje...kat tempat keje ape pun tak leh...sambil2 2 pun kejap2 jek...nak on9 update blog pun memang tidak la...balik umah plak badan dah penat...nasib suami takde...so boleh la tido awal...kalo ada suami nak kene layan makan minum suami dulu...
dalam bulan ni saje nak review pasal aku kawen jek...hehehehe...
hari ni dah 7hari aku jadi isteri...dan dah 2hari kene tinggal oleh suami...suami aku keje dah...sambung outstation kat lumut...sedih sangat nak lepaskan masa 2...insyaALLAH kalo takde pape die balik malam ni tuk preparation nak sanding lagi sekali sabtu ni...
masa jadi tunang dulu mungkin aku dah biasa sangat die tinggalkan aku...tapi since jadi isteri ni la kali pertama die tinggalkan aku...feel 2 rasa lain sangat...rindu pada suami beza sangat rindu pada tunang...
ni la cabaran pertama aku bergelar isteri...tapi yang aku tak paham kalo ada dekat suami sihat jek...kalo jauh ni demam2 plak...masa tunang dulu pun selalu gak mcm 2...betul2 tak paham aku...

p/s : kepada yang tanya best tak kawen???hehehehe... ^_^ best sangat2...sebab dulu aku sorang2...sekarang ni dah berdua...insyaALLAH ada rezeki bertiga plak...wahhhhhh...advance... hahahhaha

2 comments:

  1. Selamat Pengantin Baru, Walaupun lambat sikit wish. Arghhh , jeles tgk orang kawin, nak kawin jugaaak. Hihihihihi. gedixss kan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks YY...ha cepat2 la YY kawen...kami tunggu jugak ni...

      Delete