Thursday, June 20, 2013

Reception 1 June 2013

tanak cakap banyak...layankan je gambar dari OP tuk majlis reception belah perempuan on 1st June 2013...
 kak ipar jadi mak andam terjun pakaikan tudung veil dan crown...
 last touch up
 time ni OP da start keje

 mertua aku
 ini keluarga besar kecik aku


 tuk dapatkan pose macam ni OP suruh suami cucuk pinggang aku...OP kata aku ''keras''...sabo je la...

 

penat punye pasal...bantai sawah belakang umah jek tempat tuk outdoor...jadi la...
 family abg suami aku...
 family kakngah suami aku...

 post yang ni OP suh tonggek sikit bontot 2...tapi OP tak cakap tonggek...ntah bahasa ape org klate panggil...aku paham tapi tak jadi gak...2 yang OP cakap aku keras...rasa nak rebah dah time ni...


bantai pokok buluh depan umah tepi sikit...hahahahah..gambar ni OP letak dalam frame...

p/s : dengan bayaran RM1300 kat kelantan...aku berpuas hati ngan servis dari OP ni...gambar cantik...memenuhi citarasa...dan berbaloi2...owh ye...aku tak dapat VCD atau DVD tuk softcopy gambar...tapi something tuk replace both that...nantikannnn dalam next entry!!!!

No comments:

Post a Comment