Friday, June 28, 2013

Dah Siap

minggu lepas on tuesday aku dah dapat gambar kawen pihak aku dari official photographer...frame besar dan kecik...dan album...OP 2 bagitau die pos hari ahad...well kelantan ahad kan keje...so aku bajet hari isnin dah dapat la gambar 2 sume...bila balik keje tgk takde ape bungkusan pun...tanya kak ipar katanya takde...dalam hati cakap maybe esok kot...diorang 1 umah pun menanti gak gambar2 2 sume...
then esoknye selasa balik dari keje aku nampak bungkusan...tak tanya sape pun aku dah senyum...aku sekadar jeling je dulu bungkusan 2...
ingat nak bukak tudung sume baru la bukak bungkusan 2...sudahnya tak sabar sumenye nak tengok kat bawah 2 jugak la aku bukak tudung...dan dengan rakusnya aku amik dan belek2...nama dah betul...terus bukak...ketebalan surat kabor takyah cakap la...mcm bukak hadiah plak...koyak 1 ada lagi 1 lapisan surat kabor...
dah habis lapisan terakhir surat kabor 2 aku kejekan...aku terus senyum...tanda puas hati sangat2...gambar cantik...frame pun best besar dan berbaloi2 la...plastik frame 2 sampai skrg ni (bawak sampai umah perak ni nak bagi mak ayah adik2 tgk) tak bukak lagi...yang besar 2 gambar nikah...aku nak gantung dalam bilik...yang kecik 2 nak letak kat ruang tamu kot..atau mana2 yang sesuai la...
yang panik kat situ aku cari soft copy tak jmp2...yela biasanya dalam cd atau dvd kan...tapi takde...ada la kotak warna merah 2...kat dalam 2 ada rantai bentuk love...aku bajet ni mesti rantai yang dalam die leh letak gambar...
belek punye belek terbukak...alamakkkkkk...tipah tertipu la...rupanya pendrive...canggih betul...ke aku yang ketinggalan zaman coz masih lagi pk soft copy mesti dalam bentuk dvd...huhuhuhu...sadis2...tapi masa 2 aku masih tak percaya lagi...so aku pun mesej la OP 2 bagitau gambar dah dapat...dan pura2 tanya mana soft copy...rupanya betul la...yang aku sangkakan rantai 2 la soft copy...tapi boleh jek buat rantai...multipurpose...

p/s : sekarang ni tunggu gambar dari OP pihak laki plak...owh ye...sesape yang nak kawen area kelantan dan perlukan khidmat OP boleh dapatkan khidmat die ni...kalo nak details blh la tinggalkan pesanan kat ruang komen...OP ni punctual dan sporting...tunjuk je nak possing mcm mana sume serba boleh...

No comments:

Post a Comment