Sunday, June 16, 2013

Pelamin

masih lagi dalam mood pengantin baru...sampai nak buat keje sume malas...tapi memang takde keje pun...nak prepare untuk IV lusa ni pun malas...pendek kata sumenye malas la...ni sume bahana cuti kawen lama sangat la ni...sampai dah tak tau nak buat keje ape...
actually  nak update blog pun dah malas...tapi sebab baru je kawen so nak review pasal kawen jek seminggu dua ni...semangat sikit...yeahhhh!!!
sebagai seorang je anak perempuan dalam family aku juga tak terlepas nak yang terbaik tuk perkahwinan aku...tapi still besederhana la...so tuk pelamin aku amik yang the latest konsep dan design...tuk design pelamin yang aku pilih ni org butik 2 suggestkan supaya aku amik khemah tuk pelamin siap ada stage...katanya yang terbaru lagi nampak cantik kalo atas stage...pape je la...so kitorang pun decide nak amik stage la...nak  tengok la jugak kecantikan yang dikata tokey butik 2...
aku nampak dengan jelas macam mana rupa pelamin aku ni pun masa sebelum nak nikah 2...baru la aku tengok rupanya...masa 2 nak cakap ada yang tak kene pun dah terlambat sebab nikah pas jumaat...bila cek2 alhamdulillah sumenye perfect...aku puas hati...
tema kaler oren...follow by peach and white...bagi aku memang cantik dan puas hati...berbaloi la amik set RM3000...tuk pelamin, make up 2x, 2x persalinan...aksesori segala bagai la...

2 comments:

  1. Cantik.... :)
    Selamat pengantin baru ya.. Akk doakan semoga kekal bahagia ke akhir hayat.. Amin

    ReplyDelete