Wednesday, May 8, 2013

Nak kawen tapi blurrrr

hari ni tinggal 22hari je lagi nak bergelar isteri org...fuuhhhhhhh...status aku kat FB pun menghitung hari...ape yang aku rasakan skrg ni bukan nebes atau takut...tapi blurrr...totally out...baru hari ni la aku rasa ke blurrran aku 2...tak tau nak buat ape..sedangkan kat opis tadi ok jek...balik je umah terus blurrrr...
patut la semalam housemate aku cakap daripada pk mimpi yang bukan2 (nati aku cite pasal mimpi bukan2 ni) baik pk pasal majlis ape yang takde lagi...die suh aku buat checklist...siap bagi contoh viel baju 2 sume la...aku siap cakap sume dah siap...tapi aku sendiri tak sure...kalo pasal checklist ni aku rasa dari 2bulan lepas kot aku dah buat...kalo nak buat lagi kompom mesti sama jek keputusannya...bergantung kepada dealer2 2 sume...yang aku tau dah tempah so tunggu je la hari yang dinanti...
nak dijadikan cite petang nak habis keje 2 baru aku teringat pasal baju kat pihak lelaki...aku mesej la kakak tunang aku 2...last2 die call kata org pelamin 2 memang takde baju...tak munasabah langsung...die dah tau 3hari lepas...tapi tak bagitau aku pun...sabo je la...tunang aku pun sama...gggggrrrrr..mentang2 die bz keje...lepas tangan jek...tapi aku pun berjaya gak lepas tangan sebulan lebih pasal segala persiapan pihak lelaki...tekanan siot kalo sume benda aku nak pk...belah aku lagi...2 yang jadi blur tetibe kot...rasa aku la...
bila dapat tau baju takde terus aku tak banyak pk...call tunang bagitau amik baju yang pink hari 2...lantak la nak kata ape pun...tanak pakai ke ape ke lantak...aku malas nak pk...ni kira last minit punya...so rembat je ape yang ada...ko nak kata ''saya lelaki mana sesuai pakai pink''....aku tengok org lain elok je pakai pink...siap senyum lebor lagi dok sanding atas pelamin...kuikuikui...nati dah jadi raja sehari 2 takde masa la nak pk malu pakai pink...tau2 dah pakai..hensem lagi...amik gambar pun sume cantik2...hahahahha...berangan...
so tunang pun setuju...mungkin die pun malas nak pk dan takde masa nak cari due to outstation sekarang ni tak tau sampai bila baru balik...aku dengan gigihnya balik umah terus on lappy cari no tepon butik 2...terus kompom nak baju 2 dan appointment tuk fitting...esok...lelaki aku cuma bawak baju melayu die je sebagai contoh...baju 2 bagi aku memang cantik...cuma masalah pink jek...aku usha dah lama dah...mungkin rezeki baju 2 la dapat aku tuk memakainya...huhuhuhu...harga???esok baru runding...
kalo ikutkan aku pun nak elak kawen pakai baju pink...tapi takde pilihan...terima jela ngan hati terbuka...huhuhuh...nak banyak songeh kalo ada setengah tahun lagi takpe la kot...

p/s : tunang aku pun boleh ingat bulan lepas aku ada period ke tak...aku sendiri tak pernah ingat...bagus2...mcm ni la calon suami...hahahahaha...

No comments:

Post a Comment