Thursday, May 9, 2013

Mimpi binatang berbisa

hari isnin malam selasa yang lepas aku ada mimpi...mimpi pasal binatang berbisa...lipan...kala jengking...dan ular...tak pasti ular ape...dalam mimpi 2 hanya lipan je yang 'beraksi'...kala jengking pun nak sengat tapi kat kaki 2 aku lompat2 elak la...so tak dapat...yang ular plak die cuma ikut belakang aku jek...tak usik ape pun...tapi dalam mimpi aku ada suara yang suruh ular 2 patuk aku tapi ular 2 tak buat pun...nape ek???
dan nape suara 2 beriya beno nak suh ular 2 patuk aku???kisah lipan ni aku terasa sampai sekarang...lipan berjaya gigit aku...sakit dan bisanya tuhan je la yang tau walaupun dalam mimpi...2 kali lipan 2 gigit...kali pertama aku berjaya la buang walaupun dah kene gigit...kali kedua die gigit lagi...tapi kali kedua ni aku payah sikit nak buang lipan ni...macam kuat plak die gigit...bila aku pegang die nak buang die boleh plak sengat jari2 aku ni...dalam sakit2 2 aku gagahkan gak nak buang lipan 2...akhirnya berjaya...
bila dah berjaya 2 aku cuba gagah sedarkan diri aku dari mimpi....tapi tak boleh jugak...aku pun tak tau kenapa...last2 aku pk aku nak bangun jugak coz aku nak tengok jam...aku cuba dan cuba akhirnya aku berjaya bukak mata sikitttttt jek...masa 2 memang pedih dan kepala sakit...badan pun terasa bisa lipan 2 walaupun hanya mimpi...aku tengok jam tepat kul 3.00pagi...
lepas 2 terus aku terlelap...ape ek maksud mimpi 2???yang aku tau ustaz kat block sebelah pernah cakap kalo binatang berbisa ni org anta sihir kat kite...tapi masa ustaz 2 cite die bagi contoh ular...sebab masa 2 kitorang teman housemate jumpa ustaz 2 nak tanya pasal mimpi die la...die takut...berdasarkan mimpi die ustaz 2 kata memang ada org nak anta sihir tapi tak berjaya sebab dalam mimpi die ayah die berjaya potong kepala ular 2...
dalam mimpi aku plak ular 2 tak buat ape2 just ikut jek...cuma suara org yang beriya2 suh ular 2 patuk aku...huurrrmmmm...korang rasa ape ye???aku tanak terlalu percaya...housemate aku pun dah pesan jangan pk sangat...nati jadi khurafat...jatuh syirik...tapi aku takut...
mungkin makin nak dekat ni macam2 la hasutan syaitan 2 kan...tido pun dari bulan lepas tak lena2...tak tau la aku...

p/s : setiap kali nak tido habis sume dibaca selagi boleh...jadi takut plak...

No comments:

Post a Comment