Sunday, May 19, 2013

lelaki yang sangat kesian

ntah ape mimpi semalam (khamis) agaknya tetibe no yang agak kurang dikenali atau ingat2 lupa tetibe muncul kembali kat screen HP aku...pada mulanya rasa mcm kenal...dan pada mulanya aku pk positif la maybe org nak tanya pasal bilik sewa tuk replace tempat aku kan...rupanya elok la aku pk negatif sangat2...
sebab 2 awal2 aku cakap ntah ape mimpi tetibe jek...kalo budak umah aku lain la kesnya coz mmg betul ada mimpi...mimpi tsunami gitu...yang die ni ntah ape mimpi ntah...ke dah nak innalillah???huhuhuhu...tak baik mendoakan tapi mati 2 sesuatu yang pasti elok la kalo diingatkan...jangan terlalu jauh tersasar leka ngan duniawi...fuhhhhh ayattttt...
ok2...pehal plak mamat sengal 2 call aku???giler talak???pada awlnya aku banyak diam biarkan die berkata ape yang nak diluahkan...tapi kalo kejap je cakap tapi lama senyap baik tak payah...aku ada banyak keje nak buat dari melayan banyak bisu...asyik2 ulang benda yang sama...nak aku maafkan ko dan doakan ko bahagia...beb!!!kalo ko ada 10 org dalam hidup ko...for example la...10 org...hanya sorang je yang tak mendoakan kebahagiaan ko boleh jadi kudis ker???10 org 2 9 daripadanya ahli keluarga ko dan sorang 2 org luar ape kesannya dalam hidup ko???
benda dah lama berlalu...almost 2years maybe...tak ingat sebab ko bukan lah org yang terpenting dalam hidup aku dan tak pernah ada dalam list...so kenapa baru sekarang ko nak menagih maaf dari aku???ko sape???mintak maaf tuk kelukaan yg pernah ko buat tercubit ke terkasar dan segala ter ko 2 tak bagi kesan pun kat aku...banyak plak permintaan ko kat aku...sedangkan aku cuma mintak 1 jek...aku nak org yang pernah maki hamun aku dulu 2 mintak maaf ngan aku balik...either secara terbuka atau tertutup...simple kan???tapi yang simple pun ko tak mampu buat ko nak suh aku buat yang susah tuk maafkan ko???mustahil 2...sangat2 mustahil....owh ye jangan samakan aku ngan nabi...tetibe plak kot ko nak cakap ''sedangkan nabi pun ampunkan umatnya''...tapi aku bukan nabi sebab 2 aku tak mampu nak ampunkan org macam ko...
aku tak pernah mintak doa ko pun...2 yang pelik...takkan la tetibe sekarang ni baru ko rasa hidup ko tak tenang???common la...2 sume POYO...aku dah bahagia ngan tunang dan life aku...dan kenapa aku perlukan  lelaki pengecut macam ko tuk jadi kawan aku atau muncul dalam hidup aku???
memang sume org tak perfect...tapi jangan la tunjuk yang life dan diri ko 2 tak perfect...sorry beb...ko tak layak tuk dapat maaf aku dan doa aku unless ko mampu tuk penuhkan permintaan aku...ko yang create a lie story then you have to settle it by your own self...be a man...be a gentleman...bukan nyorok belakang bini...jadi lembu dok cucuk tali kat hidung..kuikuikuikui...

p/s: ko yang dimaksudkan kat atas adalah lelaki...suami org yang tak pernah puas ngan hidup die dan tak pernah senang melihat org lain bahagia tatkala hidup die tak menentu...what the life...poor man...

No comments:

Post a Comment