Monday, October 3, 2011

Cemburu

cemburu 2 kan tandanya SAYANG kan...soooooo...salah ke kl aku cemburu???kl salah 2 tak tau la plak aku kan...tapi yg aku nak cite kat sini ni bukan soal salah ke betul cemburu 2...aku nak cite sejak bila aku dah reti menunjukkan perasaan cemburu yang amat sangat...pelik..tapi benar...
kadang2 aku pun tak tau aku ni jenis cemburu ke tak...maksud aku cemburu buta la...setakat cemburu biasa2 2 ada la..tapi aku jarang tunjuk...sbb aku rasa benda 2 tak perlu la kot...kadang2 aku rasa cemburu benda yang bodoh2 jek...
tapi sejak akhir2 ni melampau2 la plak cemburu aku ni...pehal la ni...2 la peliknye...nape tak sejak dari dulu lagi???takkan sebab aku dah tau sume sbb 2 jadi macam 2???haishhhh...mustahil ni...
memang elok la die cite kat aku sume...tapi nape ek jadi macam 2???naperrrrrrrrrrrr???aku tak suke tol ape yg berlaku ni..sbb sakitnye bukan kat luar...tapi kat hatiiii...tolong laaaaaa...jangan wat aku cemburuuuuuuu!!!!tak suke..tak suke..tak suke la kiteeeeeeeeeeeee...huh!!!!
makin dipikirin makin sakit...tanak pk nati terpikir2 gak...tanak cemburu nati dikatanya tak de perasaan...atau tak sayangkah aku kat die...kl cemburu jadi mcm ni la plak...buntu..ape pun tak leh la...derrrrrr lu pk sendiri la...

No comments:

Post a Comment