Wednesday, October 12, 2011

aku marah!!!!

kl nak ckp pasal perasaan ni mcm2 rasa ada skrg ni...dulu aku bersemangat nak tulis kisah aku kat blog ni..skrg ni rasa mcm dah tak de ape dah yg aku nak tulis dan luahkan...sejak kemarin lagi aku rasa kosong sgt...aku rasa jauh sgt ngn blog aku sendiri...
dulu...kl bukak blog ada je benda nak cite..takpun aku akan bc balik ape yg aku tulis...amik mood...amik semangat..skrg ni nak tgk pun aku rasa tak semangat...sume 2 memang menyedihkan...
so skrg ni aku teruskan hidup la...soal hati aku tak yah nak bicarakan lagi...nak sedih bagai nak rak dpt ape???ntah die rasa ape yg aku rasa pun tak tau la...soal syg takyah ckp lagi..biar aku ngn diri aku je tau...die tak tau pun tak penting...aku bukan benci...tapi aku marah..sbb aku sendiri tak tau rasa benci 2 mcm mana...
kat fb pun aku dah delete gambar aku ngn die...cuma ada 2 je yg aku tak delete...g pun gambar 2 gambar blur...bukan leh nampak pun...coming soon will be delete...dlm otak amik masa skit la...dlm hati???no komen...

No comments:

Post a Comment