Tuesday, October 18, 2011

Sayang..atau sekadar amik kesempatan

cakap soal sayang atau amik kesempatan ni memang complicated sikit...benda ni bermain difikiran aku since last week lagi..cuma tak terluah lagi...so skrg ni aku nak luahkan la..bg ringan skit kepala otak kepala lutut aku ni ha...capekkkkk..mcm tak de benda nak buat aku pikir...
oleh kerana aku perempuan..so let me story kes lelaki yg amik kesempatan kat pompuan...sayang..atau sekadar amik kesempatan..luas maksudnye 2..ada yg siyesly sayang...ada yg just nak amik kesempatan..ada gak yang sayang dan amik kesempatan jugak...kite cite satu2...hahahahhaha...
sayang...kl laki 2 betul2 sayang kat kite adakah die akan amik kesempatan kat kite???ni fokus on nawaitu la...balik pada niat asal laki 2...memang sayang betul2...atau???lu pikir sendiri la...sebab kl die betul nak kawin nak buat pompuan 2 bini die takkan la awl2 lagi dah nak amik kesempatan kan...
amik kesempatan...ermmmmmm...yg ni mcm mana nak cite ek...aku paling takut betul la...ada setengah 2 kata...kl betul syg sanggup buat itu ini..serah itu ini..gadai itu ini...alahaiiiiiiiii...perlu ke sayang 2 dinilai sampai mcm 2 sekali ek???asal sayang je kene gadai body ker???tak paham la...sape tak takut..kl pompuan yg jenis mcm 2..tak kesah...maybe la kan...2 otak kureng skit la...katanya nak sgt bukti kan???ok serah la...adoiiiii..akai kat mana pun tak tau la...tolong la...aku mintak sgt elak benda2 mcm ni...kadang2 pk gak...ape yg pompuan 2 dapat ek???dah serah segalanya bertanggungjawab ke laki 2 kat pompuan 2???kl bertanggung jawab tak pe la jugak..ni kot kene tinggal ke..tak ke naya...ermmmmmm...
bila tak serah katanya tak sayang...aishhh..dunia owh dunia...manusia owh manusia...
so pada lelaki please respect skit...pada aku senang jek...kl ajak aku dtg umah la..nak tido sama la...nak itu la...nak ini la..sorry to say la..sayang memang sayang..tp bukan cara aku nak buktikan sayang aku dengan cara macam 2...kl rasa aku tak sayang so lepaskan aku...pe nak susah sgt kan...kang kl aku suh bertanggungjawab tanak plak..so sebelum pape berlaku baik la kite jalani hidup mcm biasa...mcm takde pape...tolong jangan pandang pompuan ni murah sgt..walaupun ada pompuan mcm 2...
kl ada sape2 terasa ngn cite ni sorry sangat2 la...aku just share...kl betul ada buat ada niat mcm 2...hentikan la...sok lusa jadi kat anak cucu kite kan susah...WHAT U GIVE...U GET BACK...

No comments:

Post a Comment