Thursday, October 13, 2011

Pooh

ape motif bear pooh ni???hahahahahahahaha..mesti ada something happen kan???of course la..takkan la takde pape then aku dengan rela nak bercite pasal pooh ni...huhuhuhu..nak cite malu..wkakkakakakaa...takde maknanya...
pooh ek???bantal aku pun sarungnye pooh...dulu ingt lagi..aku ni tak suke pun bear...tp sejak org bagi hadiah bear kat aku...tetibe jadi minat la plak...penah satu hari 2...aku nak sangat bear pooh ni...tp aku tak tau nak beli kat mana...masa 2 aku tak tau la..skrg ni melambak2...
nak dijadikan cite aku 1 family turun johor..kat air hitam...kat situ kan byk jual kepek2 ngn bear kan...so aku beli bear pooh kat situ la..tak merengek pun..just mintak je kat mak aku...oleh kerana aku sorang je pompuan so mintak ape pun insyaALLAH kl mak rasa berbaloi mak belikan la...maybe sbb aku takde bear 2 yg mak belikan...adik aku yg last sekali pun mintak gak...tp bukan bear pooh la...pooh gak..tp bantal peluk...huhuhuhuuh...
since that la aku beli sendiri...dpt hadiah...tak kesah kecik ke besar aku balun jek..so skrg ni aku obses la jugak tgk bear yg cute dan besar...dari dulu sampai skrg aku aim bear alahai ape la nama bear 2 ek...yg kaler hitam puteh...aduhhhhhhh..dan2 ni la aku lupa...ah lantak la...(haaaaaaa..dah ingt dah..mashimaroo..heheheheh) aku penah gak survey bear 2..mmg mahal skit la...aku rasa pooh pun tak mahal mcm 2...ermmmmm...
so pooh ni skrg ada kaitan ngn aku..heheheheehhe..suke2...bila la nak jumpe ''pooh'' ni..rasa rindu sesangat la plak...hehehehehehe...elok2 la ye pooh ek...t kite jumpe la..aku pun skrg ni tak balik mana2 pun...sabo je la...

No comments:

Post a Comment