Tuesday, October 11, 2011

Back 2 my life...

hari ni selasa...kl esok baru aku start update blog..means almost 1 week la aku tak updates...bukan ape..byk sgt benda yg berlaku selama seminggu ni...dah tak larat...tak terlayan pun ada...capekkkkkk!!!
nak tulis ape ni pun aku tak tau...seolah2 hati aku ni dah takde mood tuk sume ni...sbb sume 2 dah takde...dah hilang...
nak cite ape ek kali ni???ehhhhh..siyesly la..pelik dowh..mati kata2..mati akal...nak luahkan ape yg aku rasa pun aku tak tau..dah rasa mcm tak terasa pun ada...uhuhuhuhu...kecewa..sedih...sakit...astaga...sume ada la...tapi hidup kene teruskan...so aku teruskan la jugak..walaupun sikit terumbang ambing...jalan lurus...tapi yg bengkok aku ni...huhuhuhu...
am i will back 2 my normal life???i think so...i will...no more lembut hati...boleh ker????waduhhhhh..cannot la...rasa mcm nak tutup je pintu hati ni tuk mereka2 yg digelar lelaki...untuk sementara la..bukan forever...gamak mcm leh hidup jek...tapi adil ke ek???tak adil sebenarnye...tapi hati ni..kecewa sgt...
terlalu byk sgt hal yg terjadi dlm hidup aku...mematangkan..malah menyakitkan...takde ke yg boleh hargai aku???ke susah sgt nak hargai org ek???pe masalahnye nak hargai org...katanya sayang...tp mcm tak sayang...tak paham la...letih nak jaga hati org ni...hati sendiri terabai...
back to normal life...yeayyyyy..i will...without anything...but with someone in my heart..maybe...well..who know rite...huhuhuhuhuhu...malu kiteeeee!!!

No comments:

Post a Comment