Friday, October 21, 2011

21st Oct & Its My Besday

Assalamualaikummmmmmmmm...wahhhhhh..hari ni besday aku la...21st oct 2011...dah 26tahun aku ni...tak sangka...makin byk lak angka 2...huhuhuhu..selalu org ckp sweet 26th kan...ni bukan sweet lagi dah...sour 26th ada la...hahahahahaha...eh tetibe lak jem seketika nak tulis ape...huhuhuhuh...
so semalam...p klang...jumpe adik...sekali ngn shah...ingt nak makan2 ngn adik...awek die pun ada...aku tak kesah la..yg penting sume ada on my besday...kira ok la kan...ermmmm...tapi ada la kes yg membuatkan adik tak dpt join...meleleh gak air mata aku...ntah ape la...malas nak cite la...hari ni nak cite yg best2 jek...ehehehehhe...
so kitorang pun balik la shah alam...makan kat sec 19...restoran maisha...makan besar gak la...hari ni shah request nak balik awl...so tak pe la..takkan nak paksa stay up lak kan...sekali sekala...tapiiiiiiii...tgh2 makan 2 adik wish hepi besday...awal sgt...aku mula la nak nangis bila ingt pasal die tak jadi join 2...msg 2 pun shah yg balas...aku dah letak muka kat bahu shah...nak cover nangis....tak lama lepas 2 awek die lak...yg ni mendatangkan marah...tp still kontrol...just say thanks je la...then bgtau bukan 20...tp 21...huhuhuh...
almost kul 11mlm..shah nyanyi lagu hepi besday kat aku...mula2 hepi besday sara..then hepi besday my love...tggu gak kot ada versi rock ke dangdut ke kan..hehehehehe...walaupun awal...die nak jadi org pertama yg buat sume 2...yes...die la org penting dlm hidup aku dan die la yg pertama wish...what a sweet moment...terharu...tak tau la shah nampak ke tak mata aku dah berair...tapi mungkin die nampak dari reaksi raut wajah aku kot...siyesly...terharu tahap unta punye...yg tak leh blah 2 tgh dok sedap layan feeling aku leh mintak hadiah...hahahhahhaa..haruslah kan...katanya ada...ermmmm...
pas makan terus balik...tggu die sampai umah...aku tak tau shah tau ke tak yg die mmg penting dlm hidup aku...walau dlm keadaan mcm mana pun...die keutamaan aku...ermmmmm...thanks for yesterday shah...really appreciate it...terima kasih kerana sayangkan sara...skrg ni ayg cuma tggu hadiah dari abg jek...hahahahahahah..sbb abg sendiri yg kata ''wait n c anje''...wahhhh..nak berbini2 ku gangster plak abg ni...hahahahaha...welllll...i'm waiting...
errrrr..kek tak de ke???hahahahhaa..mana la tau kot2 ada ke kan...huhuhuhu...nak kek jugakkkkkk...ada ke tak ek????wahhhhh..ngada2 la plak nak itu ini...mcm kek ni ha...chelsea 2...adoi aiiiiii...hahahhahaha...leh lak jmpe kek ni...ok perrrr..feberet team shah ni...
hari ni aku nak jadi princess la..kat mana2 jek..tuk the whole day on 21st oct ni...nape tahun ni punye besday aku rasa mcm byk songeh lak ek???besday yg terakhir ke???huhuhuhu...baju yg aku tak penah pakai pun aku pakai p opis hari ni...baju ni aku pakai kl nak p wedding jek...ntah...aku rasa nak jadi cantik tuk shah hari ni...mana tau kot jadi cantik buat kali terakhir ke...sbb shah suke aku pakai baju kebaya...eh suke aku pakai ke suke org lain pakai atau suke tgk org pakai baju kebaya????arrrghhhhhh kompius disini...what everrrrr...
hari ni nak hepi2 jek..so hepi besday to me...u're already 26th sara...hope ur sad story will b end after this...

No comments:

Post a Comment