Thursday, October 27, 2011

Rindu laaaaaaa...

dah lama tak update blog...bukan takde cite...tapi mcm aku ckp aku tak de mood sebenarnye nak bercite...blog ni antara aku dan shah...kisah aku dan shah terlalu banyak tuk diceritakan...
25jam aku tak jmpe shah..balik kg...cuti deepavali..sian shah kene tinggal..nasib baik just 25 jam jek..kira tinggal 1 hari je la...rinduuuuunye tak yah ckp...siap masak lagi tuk die...tapi masak lauk yg die tak makan...hahahhahahaha...nak wat mcm mana...kat umah bujang tempoyak nye tak de...so tibai kat perak je la...so masak la yg lain tuk die...daging salai masak lemak cili api...plus pucuk ubi..huhuhuhu..2 mak yg masak..sbb aku nak makan tempoyak...
so dinner ngan shah la semalam...sori la abg ek..bau tempoyak...huhuhuhu..kecian sungguh...pas makan layan la pe yg patut...novel...tv...on9...blog...mudah...macam2...1hari tak jmpe mcm2 nak buat...kelakar...and sweet...sumenye akan jadi kenangan terindah...
aku tny shah die tak rindu aku ke...yela 25 jam tak jmpe...die kata rinduuuuuuuuu sgt..huhuhuhu...aku????giler la kl tak rindu...die kata aku tak rindu die...pehhhhhh...byk die punye tak rindu...kl tak rindu wat pe aku balik2 terus p jmpe die...kompom la 2 rindu...huhuhuhu...lain la abg dok tinggalkan ayg 2minggu...pas 2 wat sakit hati jek...sabo je la kan...
semalam puas gak bergelak ketawa kat umah...huhuhuh...pendek kata...dr shah alam ke perak ketawa...sampai umah sambung lagi ketawa...esok pagi 2 sambung lagi...petang nak balik 2 sambung lagi ketawa dlm kete..sampai je shah alam...ketawa lagi...astagfirullahhhhhhhhh..ketawa saje 25jam...pas 2...ermmmmm..paham2 sendiri la...org kata kl byk nau ketawa t nangis la 2...memang betul pun...mlm tadi nangis tetibe...kat dada shah...huhuhuhu..tetibe je sayu..tetibe ke????hehehehe..padahal sayu sbb shah kata aku tak rindu die...time 2 lagu plak layan..elok sgt la 2...last2 abg pujuk jugak...huhuhuhu...
nangis 2 byk sebab..sebab rindu sgt kat shah satu hal..sbb die kata aku tak rindu die pun satu hal...sebabbbbbb...ermmmmm yg 2 pun satu hal jugak la...takut nye...ntah pasal ape pas nangis 2 jadi sensitif plak...tetibe je aku tny shah kl ada org suh die lupakan aku die leh lupakan ke tak...sebenarnye ape yg org 2 suh sume keje gilerrrr...ntah pape ntah...sabo je la...

No comments:

Post a Comment