Tuesday, February 26, 2013

sayang...sabar la

sayang...
sabar la...dugaan bertunang je semua tu...
sabar ye...saya pun cakap kat diri sabar la sampai hari kawin...

sayang...
sabar la...saya tau awk penat keje...
sabar ye...kite buat mana yang kite mampu...

sayang...
sabar la...memang macam 2 proses nye...
sabar ye...kite leh belajar benda baru...

sayang...
sabar la...lepas kawin nati lagi banyak dugaan kite...
sabar ye...kite harungi sama2...

sayang...
sabar la...kadang2 saya nak bermanja ngan awk...
sabar ye...saya kan pompuan...memang sensitif...

sayang...
sabar la...saya cuma nak buat yang terbaik...
sabar ye...sume 2 tuk masa depan kite...

sayang...
terima kasih masih bersabar sehingga hari ini dan seterusnya...


p/s : mood aku hari ni sedih sangat...sabar la duhai hati...

No comments:

Post a Comment