Thursday, February 28, 2013

92 days more

alamak alamak alamak...lagi 92hari nak bergelar isteri kepada MOHD FAIZUL...omg omg omg (macam lisa sebut dalam cite istanbul aku datang)...
hari makin kurang ni...macam mana???tetibe plak hari ni rasa berdebar semacam...ahad lepas tunang kompius ngan tarikh nikah...aku cakap 31hb...die kata bukan...tarikh yang die sebut tu awl dari tu...wahhhhhh...tak sabar ke sayang???hahahhaha...masih tak puas hati...die call la akak die untuk confirmation...sah betul tarikh aku 2...tau ape die kata???die kata ''owh ada masa sebulan lagi la bulan 2..sebab betul2 hujung''...kalo ye pun napenye???agaknye time nikah nati leh senyum coz dah selamat dan gaji pun masuk masa yang sama...mcm 2 ker???ntah la...
wokey sekarang dah kene buat checklist barang ape yang ada dan takde ape yang tak buat lagi ape yang tak kene lagi dan segala ape2 yang tak lengkap dan tak cukup la...aku nak on that day everything was perfect walaupun kite tau kenduri ni mesti ada yang tak kene...
barang hantaran yang tak cukup kasut dan cincin die...aku plak set make up dan gelang tangan...hantaran tuk aku bagi kat die yang lain sume dah siap digubah pun...pihak die bagi kat aku 2 aku tak pasti la...
ha benda yang paling penting sekali borang nikah dan segala2 dokumen...haishhhh...yang ni yang tak settle lagi...minggu depan baru aku g pejabat agama kuala selangor...nak buat dan amik surat kebenaran berkahwin luar selangor...hope sumenye ok...masa makin suntuk...aku dah kene anta borang kat imam ni...
lagi ape ye????spa...adoiiiiii...bila la nak g spa ni...nak manjakan diri sempena nak jadi pengantin baru ni...huhuhuh...

p/s : blur tak dapat nak continue berbloging..ada yang merisaukan tapi tak tau ape...

No comments:

Post a Comment