Monday, February 4, 2013

115 hari

haaaaa...dalam sedih2 pun masih kene ceriakan diri...erkkk???betul ke???betul la kot...walaupun sedih ada masa kite kene ceriakan diri...walaupun kite takleh nak tipu diri sendiri tapi sekurang2nye kite leh tipu kawan2 kot...nape kot???sebab aku pun tak sure betul ke tak...ntah2 kawan2 pun tau kite ni tipu jek lebih...
ok2 mengarut sudah kat atas 2...kalo lagu ainan tasneem 2 150 juta kali...aku nye 115 hari...cara tak???walaupun pernah alami saat getir 3hari jek...tapi hidup kene teruskan...ape yang dirancang kene teruskan...yela...sebab kemaafan dah diberi...so aku masih tunang org..dan dia masih tunang aku..dan kami akan kawin jugak...insyaALLAH aminnnn...
setiap masalah yang datang 2 kene tangani ngan bijak...walaupun ramai org cakap termasuk diri aku sendiri org sanggup buat perkara bodoh kerana cinta...betul tak???takyah nak cakap tak betul...bila dah buat baru la terpikir betapa bodohnye perbuatan kite 2 kan...istilah cinta itu buta betul...tapi maksud 2 kite dah salah tafsir...aku pun tak terlepas buat benda bodoh sehingga dikatakan memang bodoh...tapi hasilnye berbaloi...gaduh2 ni biasa...alam bercinta bertunang...lum lagi rumahtangga...kene betul la cara nak tangani 2...tapi aku masih perlukan nasihat dari kawan2...
soooo 115 hari je lagi nak ke jinjang pelamin impian..wahhh...bestnyeeeeeeeeeeee nak kawin...aku dah mula menghitung hari mcm org lain...115 hari dah tak lama 2..pejam celik jek...lain la kalo 511 hari 2 lama bebeno lagi nak menunggu...ape yang berlaku akan datang kene bijak tuk handle...dan bodoh sekali sekala takpe...jangan la bodoh nak mampus sampai nak bunuh diri sebab cinta kan...huhuhuhu...
walaupun takut tapi aku tetap slow talk ngan tunang pasal borang nikah...ni la yang paling penting dulu...pas 2 baru la barang2 hantaran dan yang lain2...harap sumenye berjalan seperti yang dirancang dengan lancar...

p/s : nak jemput sume blogger2...kelas tak???hehehehe

No comments:

Post a Comment