Monday, February 4, 2013

Maaf

berakhir ku dipintu besi...
lamanya ku terkurung sepi...
membuang lamunan ku ayunkan kaki
masih adakah pintu maaf dihati untuk diriku ini
sesampainya didepan rumahku
ku hanya berdiri terpaku
ingin bertemu bersama dirimu
tetapi rasa hati malu
ku mengecewakanmu
telah ku sedari ku insafi
tak ingin lagi ku ulangi
hidup dibuih yang terasa menyiksa diri
berikanlah aku pintu maafmu
atas segala kesalahanku
berikanlah aku kunci hatimu
hulurkanlah jabat tanganku
jangan samakan aku seperti dahulu
kini aku telah berubah dalam hidupku

ni lagu dari saleem...aku bagi kat tunang aku sempena die maafkan aku dan aku mintak maaf...yela walaupun aku dah lama mintak maaf tapi tetibe lak tadi terdengar lagu ni kat opis 2 yang terus bagi...bezanya bukan la aku ni baru kuar penjara...gpun saleem tulis lagu ni tuk diri die sendiri...aku cuma pinjam lirik die yang bab maaf atas segala kesalahan dan menyesal 2...ada la kene mengena sikit ngan liriknye...so layankan je la...kalo rajin cari kat you tube yang ada lirik..leh karok layan2 feeling kan...

p/s : ada org mengata aku dalam kesusahan...takpe susah2 aku pun aku masih nak berubah tuk menjernihkan hubungan...so sila tengok diri anda...mampukah anda mengubah sesuatu yang anda mampu???

No comments:

Post a Comment