Wednesday, February 20, 2013

Kad Kawen

since aku tak de keje kat opis ni aku rasa nak update jek blog bebanyak hari ni...padahal tak tau nak buat topic ape...takde cite sangat...dalam dok sibuk2 bukak fb ni aku amik kesempatan survey kad kawen...aku tengok corak ape yang aku nak..coz hari sabtu ni aku ada appointment ngan org kad kawen 2...so alang2 tu aku pilih la dulu corak2 yang die letak kat dalam fb...nati senang la kan...tinggal nak bagi nama, alamat, peta dan no tepon...antara kad2 yang aku berkenan macam kat bawah ni...

kalo ikutkan aku berkenan dekat dua2 jenis kad yang atas ni...bunga2...

yang ni nampak macam ekslusif sikit bagi aku...dan simple jek dengan reben 2...
yang ni siyesly dah lama tak nampak org guna gambar tanjak dan tepak sirih sebagai wallpaper kat kad kawen...mungkin ketinggalan zaman????tapi still nice sebab nampak kemelayuan disitu...

yang love2 ni pun menarik perhatian sikit...bagi aku nampak la berjiwa remaja...penuh dengan cinta...fuhhhh...simple jek kan...

yang ni design animasi...errmmm...aku tak bape kenan sangat kartun2 ni..yela kalo kite nak jemput kawan2 jek boleh la...nak bagi org2 tua kat kampung 2 macam kureng sikit la...

so ni la antara kad2 yang aku survey yang ada kat org tu...pilihan utama yang atas sekali la...kartun maybe tidak...yela lain org lain cite rasanya...tapi harga sangat murah...dan berbaloi...untuk 1000 keping kad harga rm0.38 atau rm0.48 sahaja...kalo kurang dari 1000 harga rm0.50 atau rm0.60 depend pada design yang kite pilih...lagi banyak kite tempah lagi murah dan ada free gift untuk yang order 1000 dan keatas...

p/s : takde keje konon padahal minutes meeting tak siap2 lagi dah 3hari...almaklum la 1st time buat minutes...





1 comment: