Wednesday, September 7, 2011

Jangan menilai air mata aku...

jangan terlalu mudah bagi kamu tuk menilai air mata aku!!!!!setitis yang gugur...seribu satu kekuatan yang aku cari...air mata yang gugur bukan kerana aku ingin pinta simpati...tapi aku ingin pinta kekuatan tuk diri aku sendiri...diri aku sendiri...bukan tuk kamu kamu dan kamu diluar sana...air mata yang gugur adalah kerana aku tak mampu nak tampung lagi...air mata yang gugur adalah kerana pada ketika itu juga aku ingin mencari kekuatan diri...tuk aku terima ape yg sedang dan akan aku hadapi...sape tau akan datang aku tak mampu lagi tuk menangis...jadi...izinkan lah...dan biarkan lah air mata ini mengalir semahu2nye...jangan begitu mudah mengatakan air mata ini terlalu murah...mungkin terlalu murah bagi kamu2 sume...tapi ia sangat berharga bagi aku...malah...kamu mungkin tak mampu membayarnye andai satu hari nanti kamu pinta aku tuk menangisi sesuatu...percaya lah...jangan malu tuk menitiskan air mata andai kamu punye perasaan...
jiwa aku terlalu sensitif...kene marah pun nangis...sedih pun nangis..malah gembira juga aku akan menangis...sumenye bersebab...apatah lagi kl ditengking...so...biarkan la aku menangis...jangan sama2 tangisi ape yg aku sedang tangiskan...aku mencari kekuatan tuk memberi kekuatan pada diri dan juga kamu...kl baik hati 2 pujuk lerrrrr...tak pun pinjamkan bahu...a shoulder to cry on... =)

No comments:

Post a Comment