Sunday, September 18, 2011

Bersukan

BREAKFAST
hari ni (sabtu...17hb september 2011)seawal 5.30 pagi aku dah bangun...mata ni rasa nak tanak je bukak...badan rasa sengal2 jek...tido lewat...bangun awal...tapi ada hal so kene la bangun awal...buat breakfast tuk shah...abg nak nasi goreng...tapi ape leh buat...mampu buat roti telur jek...ringkas dan mudah...kkkkkkkkkk...2 pun terkedek2 gak buat...sambil buat sambil tgk jam...takut lambat...janji kul 6.30 pagi dah sampai...
kul 6.45 kot aku sampai umah abg...hari ni ada ape???huhuhuhuhu...

TAMAN BUKIT JALIL
lebih kurang kul 7.00pagi kot ada kat sini...hari ni kami janji nak jogging sama2...huhuhuhuhu...selama aku keje ni la 1st time aku jog...pehhhhhh...dah la semalam kemas umah teruk punye...hari ni jog..memang terbaik...abg nak jog...dah lama tak jog katanya...aku ni peneman dan penyemak je kat situ...kkkkkkkk..aku nak jog???boleh la...setakat jalan..jog...jalan...jog...pas 2 jalan je terussssss...abg dah habis 1 round aku tak habis2 lagi...semput...krem la kaki...

kul 8 lebih kitorang blah...makan roti telur 2 pun dlm kete...tak sempat2...lapo giler...huhuhuhuh...balik umah abg...pas 2 aku pun terus ler balik shah alam...

SHAH ALAM
dekat kul 9.30 aku sampai umah...pehhhhhhhhhhh...memang letih..memang mengantuk...terbaik la...sampai2 je terus pengsan...dah tak larat sgt...bangun awal...jog plak 2...semalam punye hal lagi...so badan ni tak cukup tido...so...aku selamat la tido...tgh hari baru bangun...

No comments:

Post a Comment