Friday, September 9, 2011

Hanya kerana seorang lelaki...

hanya kerana seorang laki jangan sampai aku dan ko yg pompuan ni bermusuh...betul dah 2 kata ko 2...aku tak kata salah..tapi pk lu derrrrr sebelum ckp...tgk sekeliling...ko ngn aku sama2 pompuan...malu la...mmg malu dok bermusuh kerana sorang laki..yang laki ni lak lagi la bangga...kerana die sorang direbut dua perempuan...setakat yg tau dua je la kan...kl ade yg lain 2 tak tau la plak...tapi ko ckp 2 tuk sape???sape yg bermusuh ngn ko???aku rileks je dah tau hal 2...ko lagi nak kecoh pehal lak...kl ye die tunang ko...tanya die la...yang ko tanya aku pasai ape???bajet aku nak jawab sume soalan bangang ko 2...kl ikut hati aku ni memang kene gak ko ni...tulis ikut sedap tangan..ko nak aku pk perasaan ko...derrrrr ko pk perasaan aku???jadi org jangan jadi org bodoh!!!walaupun bodoh jangan tunjuk kat org yg diri 2 bodoh...lagi la senang org nak perbodohkan...ko tak pk perasaan aku dok tulis nate haram 2 sume bajet aku nak pk perasaan ko la???dari aku jaga perasaan ko yang ntah sape2 baik aku jaga perasaan aku sendiri la..ade gak pekdahnye...
ko 2 patut malu ngn diri sendiri...aku rasa ni 1st time kot jUmpe tunang dok kutuk dok kondem tunang sendiri...kutuk depan mata...lagi la org 2 pk juta kali nak ke tanak...ingat sikit...pompuan baik tuk laki yang baik...kalo ko rasa diri ko 2 baik so y not ko cari je laki yang baik yang sesuai ngn sikap dan perangai ko 2???shah ni bagi je kat aku...kl kene bayar bagitau bape aku kene bayar kat ko...tapi dari kene bayar kat ko...aku lebih rela bayar kat family die...kira macam hantaran la...ade bran???
ko silap orang sebenarnye nak sound2 ni...bf aku a.k.a tunang ko 2 taik lalat die kat mulut tau...aku dalam mulut...agak2 sape lagi bisa???orang kata buku ni bertemu ngn ruas...tapi aku tak sure la sape buku sape ruas...rasa ko salah org ni...patut ko syukur banyak2 la aku tak balas pape pun semalam kat ko...sbb die ada sebelah aku...die yg dok menyaborkan aku...tapi tak tau la die 2 sabo ke tak...kkkkkkkk...ape pun tak boleh la...tapi 2 la...kl tuhan 2 nak tunjuk baik buruk seseorang kat mana2 pun boleh...kantoi dah perangai sebelum kawin..dah kawin nati nak menyesal dah tak guna...
org selalu ckp SABAR ni separuh dari IMAN...alhamdulillah la aku masih bersabar semalam...maknanyaaaaaaa...aku masih ada iman lagi la...huhuhuhuu...iman la sangat...tapi tau la ko ada iman ke tak..ke ko dah lama bersabar ke kan...aku rasa 2 belum cukup lagi...sebab ape yg aku nak kene tanggung lagi teruk dari ko kot...ntah la...
ko nak aku paham perasaan ko kan...agak2 kl aku suh ko paham perasaan aku leh ker???kompom tak leh punye la...ko patutnye beruntung..sbb dah jadi tunang die pun...aku????aku cuma sekadar awek die je derrrrr..awek...setakat awek ni ape la sangat...org pandang sebelah mata jek...tapi aku nak jugak merasa ape yang ko dapat..jadi tunang die...dan jadi isteri die satu hari nati...tapi sape tau kan urusan ALLAH...title ko 2 lagi besar dr aku...kl dlm company ni kompom ko gaji beso nak banding ngn aku...tapi aku tetap beruntung...untung antara dua die masih sayangkan aku...dan insyaALLAH akan tetap sayang aku selagi aku dan die bernyawa...
macam ni la derrrrr...ape yang kite buat kat dunia ni ALLAH bayar CASH...takyah nak tunggu mati nati...lum pape dah dapat dah...lum lagi kat AKHIRAT...yang ni kompom la...so ko nak takut ape???kl ko rasa tunang ko a.k.a bf aku ni buat yang salah ke ape ke tunggu je la...ALLAH tunjuk...kat mana2 pun boleh derrrrr..macam aku dah kene...aku sampai skrg ni terpk2 sape ''MY LOVE BABY'' die 2...percaya tak yah ckp la...mmg aku percaya kat die...tak percaya tak guna la relationship ni...ibarat kapal tak de kemudi..jalan je tapi arah tujuan tak de...tapi standard la...sape tak terasa kl mcm 2 kan...pk sendiri la...
lagi satu ape pun yg penah berlaku sebelum aku kenal die kl boleh aku tanak tau pun...sbb that was before la...kadang2 aku tak paham...nape nak ungkit benda yang dah lepas yang aku tak tau asal usulnye...lain la kl aku mmg kenal die sejak lahir kan...that was a two different thing la beb...die bukan tak penah cite kat aku mcm mana die zaman dulu...mcm aku ckp...that was BEFORE...kl ko rasa ko paham sgt perangai die nape nak teruskan lagi???tepuk dada tanya selera...
lagi satu..aku tak tau la bape banyak lagi satu lagi satu..sampai sok pun tak sudah lagi satu ni...ko nak cakap ke nak tulis kat fb aku 2 pandang!!!PANDANG!!!!kat situ bukan ada aku ko ngn die jekkkk...ramai...kl pk maruah...aku pun ada maruah...masing2 ada maruah...pape pun ko tny die..keputusan die yang akan buat...dengan sape die nak kongsi hidup...jangan ikut suke ko nak kutuk bf aku...a.k.a tunang ko...yang buat aku marah ikut suke hati jiran tetangga ko je nak ckp bukan2...nak kutuk aku tak pe derrrrr..dari dulu aku tau tak bape ramai yg suke kat aku..so takde hal...tunang ko a.k.a bf aku ni je yang suke kat aku...kkkkkkkk...
dah la...tulis panjang2 pun tak guna..sampai esok pun tak habis...sbb benda ni selagi die tak wat pape keputusan mmg tak habis la...akan mcm ni je la...ermmmm...ntah la...yang penting aku memang tak puas hati...sabo jerrrrr la...memalukan sungguh...sakit dowhhhh kepala ni...pening....

No comments:

Post a Comment