Thursday, September 26, 2013

Al kisah dipagi hari ini

cite pendek dan padat ye...pagi tadi time aku nak siap2 nak g keje...pakai baju sume...tgh nak pakai tudung...tetibe dengar bunyi kete hilux...aku ingatkan bapak aku yg g keje kul 6pg tetibe balik kul 7.35pg...sempat la jeling tgk jam tangan...sambil tudung atas kepala aku p intai kat tingkap...ngan tak pakai specnye...dan adik aku dah cakap ''eh eh'' aku p tengok owh bukan...dan aku ingatkan hilux ada sorang mamat 2 kalo aku nak p keje die terhegeh2 nak parking hilux die yang mana mengganggu aku nak p keje semata2 nak tunggu die parking hilux besar gedabak 2...huh...aku yakin bukan bapak aku sebab hilux bapak aku hitam...ni hilux silver...kenal warna tapi tak nampak la no plat bagai sebab aku tak pakai spec...nampak no sume bulat2 jek...agaknya sebab adik aku cakap eh eh 2 mak aku pun ngintai la kot kat tingkap which is aku kat dalam bilik tgh siap2...pas 2 mak aku cakap ''ngah ejoy balik''...aku siap boleh nyahut yeke mak...aku gigih pakai spec pas 2 intai...1st sekali aku tgk no plat...sah memang suami aku punye kete punye company...pas 2 aku tengok orgnya...sah berbaju biru ada nama company...sah nok oiiiii 2 suami aku...
wahhhhhhhhh...eksited giler kotttt...akhirnya suami aku balik...aku ingatkan die saje je balik kejap...nak pakai tudung pun tetibe tudung 2 tak mau bentuk...sah laaaa...eksited terlebih ni...pas 2 tepon berbunyi...hehehe...hubby tak tau yang aku da tau die da balik...pas 2 die kata ''yunk bangun g keje''..aku balas ''yunk naik la''...hubby suke buat surprise tak bape jadi...hahahaha...die naik pas 2 aku tengok ngan beg besar die...sah die balik ke sini...projek dah habis...ehheeheh...kelam kabut aku kemas bilik...ye la balik mengejut...ngan aku2 terkejut...aku p keje die pun sambung tido...
agaknya ape perasaan aku hari ni balik keje hubby dah menunggu kat umah..wah wah wah...lain dari yang lain dan terbalik...

p/s : esok bermula la hari hubby g keje dulu dari aku dan maybe sampai umah dulu dari aku...hurmmm...yang pasti seronok tak kesah la sape sampai umah dan sape tunggu sape...dan tak sabar nak mulakan real life husband and wife...g keje dapat salam cium tangan hubby...

No comments:

Post a Comment