Wednesday, September 25, 2013

Request hadiah besday dari hubby

besday aku kurang lagi sebulan dari sekarang tapi aku dah request dari hubby malam tadi..rasanya sume org dah tau kan tempat percutian kat bukit tinggi pahang 2...colmar tropicale...yang ala2 france rite???dulu aku pernah g ngan kawan aku masa mula2 tempat 2 dibuka...actually tak femes lagi masa 2...tapi ramai org gak la....sebab weekend kan...aku g sana coz bawak kawan aku 2 mengenali tempat keje baru die...die keje kat chateau hotel & spa...giler cantik hotel 2...colmar tropicale plak belakang hotel ni...tapi aku dipahamkan hotel kat sini lagi mahal kot dari kat genting...pas 2 ada problem boleh plak hotel black out dan katanya dah menjadi kebiasaan hotel 2 black out...erkkk???
org kata sambil2 nyelam kan...tp masa 2 aku tak tau plak ada rumah jepun dan mini zoo...kesah ni dah bertahun2 lamanya berlalu...so tahun ni aku request hadiah besday mintak hubby bawak g sana sebabnya nak mencuba kimono...2 jek tujuan utama...hahahah...pas 2 haruslah menjadi tujuan sampingan bergambar romantis ngan hubby...dan tujuan terakhir haruslah angkut org ke3 tuk jadi photographernye kan...dan org 2 haruslah adik aku...hehehehe...amacam baik tak planning aku???dan hubby bg jawapan insyaALLAH...kalo takde pape2 halangan...yela insyaALLAH 2 pun dah maksudnya dengan izin ALLAH kan...
kalo nak harapkan hubby aku bawak berjalan memang tidak la...die bukan tau nak jadi romantis walaupun ngan isteri sendiri..yang die tau last minit punye keje...ahhahaha...sebab suami aku tak romantis la aku kene jadi romantis...takpe slow2 kan...org laki ada ego...ape leh buat..terima je la... T_T
tahun lepas aku tak request pun hadiah besday...tp aku cakap kat hubby aku nak jugak...walaupun die bagi sebatang pen pun takpe..sebab kite pompuan memang pantang laki lupa tarikh2 penting...dan aku nak die appreciate aku walaupun aku yang mintak...biar la org kata tak tau malu sebab mintak kat laki aku mcm 2...kalo kite tak mintak kite jugak yang sakit hati kan...so better mintak...lama2 nati die dah biasa dah tak payah mintak sebab b enda 2 die akan otomatik buat dan bagi sendiri...tak susah pun nak buat rumah tangga sendiri bahagia dan ceria...
cantik giler kan permandangan waktu malam...dulu aku p siang...takdan nak tunggu malam pun...
yang ni view waktu siang...tak sabarnye nak p sini...huhuhu...

p/s : masih memikirkan nak pakai baju apa nak g colmar tropicale 2...sama ada pakai yang sedia ada atau beli baru...tak best la kan gambar asyik pakai baju yang sama jek...tapi haruslah sedondon ngan hubby...baru naik seri...eheheheh...

No comments:

Post a Comment