Friday, September 20, 2013

Tahun honeymoon

Well hello everyone..almost two weeks takde update pape...bukan takde story tapi takde masa nak menaip blog coz sibuk menaip nombor2 kat system dan excel..almaklum la skrg ni almost jadi account exec...lari sungguh bidang kerja...insyaALLAH minggu depan dapat kot update 1 hari 1 story coz boss on holiday...yeayyy...
cukup bulan ni genap la 4 bulan usia perkahwinan...bukan usia kandungan ye... T_T...boss da bagitau awl2 kalo pregnant bagitau die...then die takkan suruh buat keje2 berat mcm kene angkat kotak2 everyday...udah macam budak store plak...hampir setiap hari org bertanya dah ada ke...dah ada ke...dan setiap kali 2 jugak la aku gigih jawab takde takde takde...bila balik umah sedih...
so aku decide tahun ni honeymoon je la ngan hubby...bukan tak ready nak anak...tapi hubby jarang balik...makanya paham2 je la...yek...yela kawan aku yang kawen raya ke3 hari 2 pun dah pregnant 5 minggu...dan heboh sekampung fb dan instagram yang lakinya sharp shutter...errrrr perlu ke bagitau mcm 2???OMG...bila pk2 kan rezeki diorang...hubby dan kawan opis lelaki bagi nasihat...diorang cakap benda yang sama ''mana boleh pk mcm 2...rezeki masing2 kan''...so dari situ kekuatan aku...tapiiiii bila tengok baby teringin plak nak ada ank sendiri...hurmmm...rezeki rezeki rezeki ok...
so bila aku dah decide this year is tahun honeymoon makanya aku request kat hubby masa besday aku next month bawak la aku ke franch made in bukit tinggi malaysia...hahahaha...hubby siap cakap lagi banyak sangat tempat nak g tapi tak g pun...yela before this aku ajak die g singapore hujung tahun ni...hujung tahun pun belum mcm mana nak g kan...then family trip hujung tahun jugak nak ke sarawak...pening2...mana tau sambil2 honeymoon sambil2 buat anak...huuuhuhuh...rezeki...

p/s : ada lagi 3 bulan je nak kumpul duit dan plan for the next honeymoon...

No comments:

Post a Comment