Monday, September 23, 2013

Hobi baru hubby

hobi dan hubby adalah dua perkataan yang berbeza...tapi kalo hobi dalam BI dieja begini hobby so the different is huruf u dan o 2 ha...so aku decide guna hobi BM je la..senang...
cuti hari malaysia yang lepas aku dan hubby berpeluang balik kg pahang...actually aku yg ajak hubby balik nak melawat pak mertua ku sihat ke tak...hubby aku tak decide2 pun nak balik ke tak sampai la morning ahad 2 kul 10 pagi die bagitau nak balik pahang...ah sudah..yela mesin tgh basuh baju...takkan nak balik tak sidai baju 2...walaupun adik aku ada kompom pas zohor baru die pasan ada baju dalam mesin basuh...lepas hubby bgtau nak balik 2 hubby sambung tido...tunggu hubby bangun memang sempat aku masak tuk lunch...ternyata memang betul...at last hubby decide balik pas zohor..senang siap semayang dan makan...
kitorang sampai sana petang dalam kul 5 gitu...tgk2 papa sihat tapi tangannya luka2...tergesel kat wall shopping mall katanya...teruk jugak lukanya...
malam 2 plak hubby bawak turun kotak besar dari kete...aku ingatkan ape...rupanya...hurmmm heli kontrol 2..sabo je la aku...katanya dah lama die nak benda ni...ada rezeki lebih sikit bulan ni 2 yang die beli...bila aku tanya harga berat nau nak bagitau...tapi harga yang die bagitau 2 aku tak bape yakin sangat...die pun tau kalo bagitau the exactly price mau aku bebel berhari2...hahaha...2 pun aku dah perli...aku cakap nati kalo takde duit nak makan aku rebus heli 2 buat lauk..kejam tak???kejam la...hubby baru nak berjinak2 ngan dunia moden...huhuhu...dan sepanjang hari isnin 2 aku asyik perli hubby jek...sampai hubby bengang la...hahahah...
tapi tengok gaya hubby main tak tau la boleh tahan lama ke tak heli 2...hahahaha....jahat giler kan...takpe biar die ngan dunia die..t dah bosan tau la die nak wat pe ngan heli 2...
tukar (ala menatang apa ntah namanya) dari hitam ke biru...yang hitam 2 dah hancus kawannya main...ish ish ish...

No comments:

Post a Comment