Tuesday, October 1, 2013

Nikmat sebagai isteri bermula

well hello morning...sementara boss takde p site maybe ada launch projek kot...boleh la curi masa update blog...
hubby aku balik last week...so tugas2 isteri 24jam secara automatiknya dah pun bermula la kan...yela before this hubby jauh...balik pun hujung minggu 2 minggu sekali...so tugas isteri just when hubby was around me je la kan...kalo takde 2 bebas la...when hubby were here aku la org yang paling hepi sekali...makan ada teman...nak sembang ada teman...boleh pillow talk yang mana hubby akan tido dulu walaupun aku tak habis cakap lagi...dan ada teman waktu tido which is tempat tido tetibe kene share plak...before this kongker sorang2 bebas nak tido tunggang terbalik gitu...but its ok...i like it...dan ini la yang aku nantikan sejak 4 bulan yang lepas...
nak dijadikan cite hari pertama hubby kat sini nak g keje 2 ngan aku2 lewat bangun...terlupa seketika...yela hubby masuk keje kul 8...so harusla hubby bangun dulu dari aku yang masuk keje kul 8.30...langsung tak sedar gitu...dan sekarang dah boleh bangun dulu before hubby tuk sediakan breakfast...walaupun tak berat tapi cukup tuk buat hubby kenyang...dan jimat duit tuk beli kat luar nasi lemak atau bihun dan segala2nya la...hari pertama hubby g keje bekalkan bihun goreng...hari kedua tak bekalkan...dah pesan kat hubby beli makanan siap2...hahahaha..sebabnya hari kedua 2 hari sabtu...haruslah aku tak sempat nak masak ape pun...tengok  hubby g keje hantar hubby depan pintu salam2 kiss2 sume sambung tido balik...ahhahaha...tak senonohkan???gpun mak ayah pun takde...balik perak...tinggal la aku sorang2...
then semalam dan hari ni aku bekalkan hubby sandwish tuna dan tea o...walupun aku kenal hubby setahun lebih plus ujung tahun ni jadi 2 tahun tapi aku kureng lagi tentang apa feberet food and drink hubby...yela baru ni jela nak hidup bersama...dulu masa bercinta pun jarang dinner and lunch together sebab hubby mmg sibuk giler...dan kalo ada waktu rehat hubby lebih suke tido sampai pengsan...wahhhhh...hahahahah...yang aku sempat amik tau hubby suke minum tea o dan makan telor...
baru 6 hari hubby kat umah ni sempat la jugak aku tanya hubby suke minum apa...air ni minum tak...air 2 minum tak...senang supaya aku tak buat air  bukan2 dan berlaku la pembaziran...well nak manage hubby tak susah...yang susahnya kalo die sume tanak...
bekal for hubby today...seronok bila tengok hubby bawak balik bekal kosong jek...kalo die buang 2 kite tak tau la kan...kejam plak hubby aku buang makanan...hehehehe...ok2 sangka baik la sebab 2 hubby sendiri kan...botol air 2 made in langkawi...

No comments:

Post a Comment