Sunday, April 7, 2013

tak paham dengan lelaki

aku baru je balik dating dan membeli belah ngan tunang...ok tukar...bukan membeli belah buta2 tapi beli barang hantaran...ingat tak entry yang lepas aku ada bagitau tinggal kasut dan cincin die je kan...so tadi dah selamat pun dua benda 2...
tapi bukan ini yang nak dikongsikan...siyesly masa aku tulis entry ni aku rasa geram...tapi ada perasaan lain selain geram 2 yang aku sendiri tak tau ape aku rasa sekarang ni...badan ni letih sangat...tapi aku tak puas hati dan otak aku ligat berpikir yang aku sendiri tak tau ape die...
hari ni kitorang kuar kul 2lebih...tapi 2jam menghabiskan masa kat car wash...siyesly time ni aku bengkek giler la...kata nak basuh jek...ok kalo basuh yang auto 2 kejap je...pas 2 die kata nak vacuum sekali...ok la jugak coz vacuum ni bukan lama pun...sekali die nampak org polish die pun nak polish kete gak...hamikkk 2 jam buta2 habis kat situ...aku tak tau la bape kali tengok jam...siap tanya ''tak siap lagi ke???''...
since dari basuh kete 2 la dah spoil mood aku...die mintak maaf la sebab buat aku tertunggu2...aku tak tau sama ada aku accept ke tak maaf die 2...coz aku mmg jenis PANTANG menunggu...aku tunggu basuh kete sendiri pun bengkek inikan plak kete org lain walaupun tunang...
sampai jek kat shopping complex 2 rasa nak bawak haluan masing2 jek...nak beli kasut die, tapi leh die tanya aku nak beli kat mana...kalo nampak kedai kasut 2 singgah je la...pegi dari 1 kedai ke 1 kedai...tak gak jmp...sudahnya boleh plak ajak aku tengok wayang...kasut tak beli lagi...wayang gak yang ditengoknye...GI JOE...dah 2kali aku tengok...siyesly tak bosan coz citenye best...
after wayang 2 kitorang try gak dapatkan kasut..at last dapat jugak...harga tak jadi masalah...biar habis skrg duitnye...jangan nati time aku nak guna time 2 la ko nak beli kasut segala bagai...pas 2 aku ajak p cari cincin...die boleh2 tanak...len kali katanya...len kali 2 bila???dah la selalu outstation...ntah ape yang malas tanak hari ni tak tau la...tapi aku tetap bertegas nak hari ni jugak..len kali aku plak yang malas...dah alang2 kuar kan...masa dah tak banyak...sume kedai yang kitorang p ada cincin suasa dan white gold jek...2 sume tak leh pakai coz ada salut emas gak...last2 dapat kat 1kedai ni ada silver...comel2...huhuhuh...
akhirnye dah dapat ape yang aku nak so aku rasa lega...tapi perasaan aku masih tak puas hati...sebab ape aku tak tau...rasa tak seronok plak dating tadi...mungkin sejak dari awal lagi mood dah spoil kot...bila balik plak perot dah masuk angin...pas 2 naik kat kepala...dan ape yang aku nak makan tak dapat...agaknya sebab 2 la kot kan...hurmmmm...
owh ye lagi 1 yang membuatkan aku terasa bila die tegur aku make up...nak tengok aku make up mmg mati hidup balik pun payah...since dah 2bulan tak jmp so aku decide nak make up hari ni...tapi kene tegur plak ngan die...pasal blusher...die tanya nape pipi aku merah2...bila aku tengok cermin tak nampak plak merah2nye...masalahnye die pakai sunglases macam mana die leh nampak pipi aku merah2????huh...make up pun salah...tak make up kang bosan plak nak tengok muka tak berseri2...kadang2 org laki ni bukan leh caya sangat pun...kite melawa tuk die pun salah...tak melawa nati tanak plak kat kite...masa aku make up tunang dulu tanak plak ko tegur aku pipi merah2 segala bagai...time 2 aku tanya cantik tak muka aku pakai make up dikatanya cantik...ni nak kawen tanak plak ko request takyah make up???ggggrgrgrrrrr
kat mana merahnye pipi aku ni???nasib ada bukti sebelum kuar tadi tetibe rasa nak snap...

p/s : sori entry kali ni macam lepas perasaan plak...tak paham ngan laki ni...benda senang pun nak gak buat susah...cantik untuk die pun salah...

No comments:

Post a Comment