Thursday, April 4, 2013

Sexual Harassment

Korang dah baca kan entry mencarut semalam...ok ni sambungan al kesah di hari yang sama tapi berlainan waktu kejadian...
semalam aku bengang giler ngan boss aku kes yang die jual nama aku 2...tunggu die masuk dah petang time nak balik 2 baru die masuk...masuk2 je terus bagi berlambak2 keje kat aku yang bukan aku kene buat dan bukan assist aku kene buat...aku keje ngan DAYA TARIKAN...die bawak balik keje site lain BEREMBANG INDAH...aku dah bising coz takde kaitan ngan aku pun keje 2...tetibe die cakap ''kite jaga berembang sekali''...aku ingatkan ye die sebut ''kite''...ha kami dok kenekan die...''kitorang tak jaga berembang kitorang jaga daya tarikan...En yang jaga berembang''...terus die senyap...hamik ko sebijik...2 baru sikit...
ok..kes sexual harassment ni dah 2kali jadi kat aku...assist aku bini org...mungkin la die takkan sentuh mcm die sentuh aku...tapi die selalu cakap pasal cara berpakaian assist aku...yela kat sini bebas nak pakai jeans pun...tapi bini org kot...bodoh rasanya dapat  boss bangang mcm ni...sentuh kat sini adalah masa 1st dulu time aku tengah buat keje tetibe die tepuk belakang badan aku...terkejut aku...dan sangat sakit ye...bukan tepuk2 manja tapi sangat kuat...so terserlah kesakitan kat situ...aku terperanjat ingatkan aku buat salah ke ape ke kan...rupanya ikut suke hati nenek moyang die jek...
yang 2nd terjadinya semalam...petang...masa 2 aku duduk depan assist aku...tengah borak2...bila petang2 nak balik mmg mcm 2 coz mana ada mood nak buat keje time nak balik dah kan..dan keje yang die bagi kat aku dah pun siap...yela buat minutes meeting je pun...tetibe die kuar bilik die dimana kitorang pun tak pasan dan die terus tepuk tampar peha aku...diulang peha ye...bukan betis..dan assist aku ingat die tepuk bontot aku...gggggrrrrr...terus aku menjerit...die buat depan assist aku dan budak indon general worker 2...bodoh versus bangang  nak mampus...dan pagi ni aku telah emailkan reminder kat die...
***sila klik untuk tumbesaran...
bulan lepas assist aku ada bagi email kat die...sound jugak..kesnye boss aku suke marah staff die depan outsider seolah2 kami ni tak buat keje...assist aku ni mmg ganas sikit...so dapat ko email berjela2...sehari jugak diorang tak bercakap...hari 2 assist aku sound depan2 aku cara boss aku pandang die ''aku tak suke cara ko tengok aku''...terus assist aku 2 bangun...since that sampai skrg ni die tak tengok sangat assist aku time nak cakap...
so skrg ni keje aku bukak jobstreet dan mari mencari keje...lalalallalalalalla...
owh ye boss aku dah masuk dan die langsung tak tengok aku terus masuk bilik..sampai entry ni habis ditulis die tak panggil2 aku macam selalu...
korang rasa teruk ke ayat aku dalam email kat atas 2?the way aku sound boss kot...pada asalnya aku nak ajak assist aku masuk bilik die dan cakap face to face...tapi assist aku cakap boleh je tapi nati takde bukti...so aku gunakan pendekatan email..biar ingat sampai ko mampus...siyesly aku geram...

p/s : bapak aku pun tak buat macam 2...ni namanya melayu kurang ajar!!!!

No comments:

Post a Comment