Wednesday, March 13, 2013

Mood Sedih

masih mood sedih...tanak cite banyak..akhirnya malam tadi dah luahkan perasaan rindu kat tunang aku...die kata die tak seronok dok sana...die kat sana semata2 keje jek...kalo ikutkan die pun sedih tapi die masih leh tahan lagi katanya...die suh aku kuat...die tanak aku lemah semangat mcm ni...die kata kalo aku cakap sume 2 nati akan buat aku lagi sedih...bila aku sedih die susah hati...bila die susah hati die buat keje pun tak tentu arah nati...yesss itu la tunang aku yang dulu...die seorang yang berjiwa sensitif...huhuhuh...
die kata antara aku dan die, aku adalah org yang paling lucu...huhuhu....dalam mood sedih 2 tunang masih mampu buat aku ketawa...

p/s : aku tanak dengar suara die dalam tepon...aku nak dengar depan2...

No comments:

Post a Comment