Wednesday, March 27, 2013

D.I.M projects

hari ni baru ada idea nak update blog...before this bukak tengok sampai berair mata dan pecah kepala pk nak buat entry ape...kalo takde entry gini la jadi...bersawang2 dibuatnya...so dah ada idea ni terus update...
agak lambat sikit update hari ni...yela biasanya update pepagi masuk keje 2...tapi 2hari ni bz ngan D.I.M projects ni jadi lambat la...
kenapa D.I.M tapi bukan D.I.Y macam org2 lain buat???sebab i'm do it myself...bukan yourselves...hehehehe...betul tak????DO IT MYSELF...
since aku ni bukan la seorang yang kreatif dan tak suke nak pk ape nak buat nak bagi special my wedding so aku tak kan buat pape la..sehingga la orang bagi idea buat itu ini baru aku buat...2 pun kalo aku reti buat...macam projects skrg ni...
ni la yang aku bz dok gunting2 kat opis...idea ni kakak tunang aku yang bagi...die suh buat tuk pihak die...so alang2 2 aku buat la sekali tuk pihak aku...tuk letak kat paper beg atau kat door gifts maybe...aku tak pasti lagi kat mana nak letak...buat je siap2 dulu...juling wo mata dok gunting yang lonjong2 ni...yang petak gunting laju jek...
tuk pihak tunang aku dah siap anta dah malam kemarin...akak die kata aku buat besar sangat...siyesly aku sedih disitu...bukan sikit tau 800 keping aku buat benda ni...tapi kene kondem macam 2 jek..dan kalo boleh nak request buat kecik sikit...whatttttt?????!!!!!...
aku tak berkira...tapi kalo bagi tau awal2 nak pesen mcm mana aku leh buat kan...since aku malas nak buat2 benda ni dah jadi mcm ni la...org kata buat tak ikhlas...huhhhh...
tapi tak pe la benda dah lepas....redha kan je la walaupun ada sakit hati sikit...

p/s : masih lagi sesi gunting menggunting kat opis ni...bila nak habis oiiiiiiiiiiiiiii...

No comments:

Post a Comment