Wednesday, March 6, 2013

Ayat undangan

sebenarnye tajuk 2 ada yang lain...ingat nak tulis perutusan cinta dua hati...tapi nati takut org salah paham plak...nati org ingat nak menjemput ke majlis sedangkan majlis lambat lagi...tapi sebenarnye nak share jek ayat2 tuk menjemput tetamu ke majlis perutusan cinta dua hati 2 ha...heheheh...
semalam dah dapat artwork tuk kad kawen 2...ya ALLAH cantik sangat...terpegun dan tersenyum kambing seketika...termimpi2...ok tipu yang mimpi 2...siyesly memang cantik dan tak sabar sangat nak invite kawan2...sebelum ni tengok kad kawen org jek...akhirnye berpeluang tuk ada kad kawen sendiri...alhamdulillah...simple jek..dan corak 2 adalah corak pilihan aku dimana telah menjadi 2nd choice buat tunang...at 1st die pilih lain..tetibe selang beberapa hari 2 die tukar...so aku pun gembira sangat2 sebab at last pilihan kami sama...
banyak kali semalam aku cakap 'syg kad kawen kite cantik sangat'...dan die menjawab dengan malas ''owh yeke''...malas campur penat kot...biasa la kite ni pompuan bila excited bukan kira pasangan kite 2 penat ke tak...bercakap je la...bila dah sedar ape yang dicakap kan 2 tak mendapat respon yang wauuuuu baru la slow down...
ok ok ok...hari ni mood aku mencari ayat2 perutusan cinta dua hati aku 2...opsss bukan tuk diletak kat kad kawen kami...tapi untuk invite kawan2 di FB dan blog...yela kat kad kawen aku 2 takde ayat2 bermadah pujangga kerana kad kami 2 in 1...so limited space la nak berjiwang2 segala bagai...
setelah di google search dapat la beberapa pilihan...yang menarik hati sikit...dan yang biasa macam ''satukan lah hati kami seperti ENGKAU satukan hati adam dan hawa''...dan seterusnya...aku masih teruskan pencarian tuk aku letak kat FB...almaklum lah aku diberi kuasa tuk create event kat fb tunang aku sekali...so banyak la ayatnya yang kene pilih...tanak guna ayat yang sama...sebab takde sebab...hehehehee...
pada mulanya aku tanak la bermadah pujangga segala bagai sebab aku sure takde org yang akan baca...paling tidak org akan cari tarikh, masa makan, masa bersanding dan peta lokasi majlis...kalo ada yang membaca tu sorang dua je la...mcm aku...aku baca tuk bagi idea bila saat aku betul2 memerlukan macam sekarang ni...ha boleh la amik mana yang berkenan...
so pada korang2 sume sabar la menanti undangan ye...walaupun aku sendiri tak sabar nak update...hehehehe...

p/s : tak sabar nak tunggu kad kawen siap...3 minggu lagiiiiiiii....

No comments:

Post a Comment