Wednesday, November 28, 2012

keputusan IV

last week aku ada attend 2 IV...gamuda dan acmar...so dari hari isnin dan semalam terlalu kerap staff acmar call tuk tau decision aku coz diorang dah offer tuk aku keje kat situ.hurmmmm...
dan aku perlukan 2 atau 3hari tuk buat keputusan...mana boleh hari ni call hari ni nak tau decision...tp diorang nak tau gak...pas sorang tak berjaya tuk pujuk aku sorang lagi call...dan aku mintak bagi aku masa sampai pagi ni...pagi ni aku akan bagi keputusan...
hari ni aku masuk opis awal so aku terus reply email kat die...sebab diorang dah start keje kul 8.30pg...dan keputusan aku adalah...TERIMA...sampai bila aku nak keje mcm ni kan...so maybe this is my opportunities tuk become a leader...org lain nak naik bermula dari bawah...aku plak ada peluang tuk melompat...rezeki masing2 kan...
yang sedihnye bila aku perlukan sokongan tunang aku ntah kemana die...i mean die ada cuma sokongan die je yang takde...even this is my future life but in future also he will become mu husband...tinggal bape bulan je lagi kot...seriusly aku kecewa yang teramat sangat...org kata life as husband and wife is saling melengkapi each other...tapi yang aku rasa sekarang adalah aku yg melengkapkan hidup die sebagai seorang lelaki...tapi die tak melengkapkan hidup aku...huh...
sabar pun ada tahapnye...kalo nak org selalu memberi kene la belajar menerima dan memberi jugak....ni asyik nak terima jek tapi tanak bagi susah la...org kaya pun leh bankrap...so aku pun dah pikir from now on selagi aku tak bergelar isteri to anyone, my life is my decision...tak perlu la campur tangan org lain atau anyone opinion sekalipun you are my fiancee...siyesly kadang2 aku kene tegas...
next year bermula la kehidupan baru aku kat tempat keje baru...dan terima ni tapi resignation letter baru nak anta esok...hope everything is fine la...

p/s : sampai skrg marah kat tunang even he try to berbaik2 ngan aku...sory...i'm really disappointed.

No comments:

Post a Comment