Saturday, November 17, 2012

Kemalasan melanda

bulan november ni tinggal 2 minggu je lagi nak habis...pah 2 masuk disember...kejapnye masa berlalu...kejap je merasa 2012 ni...makin nak akhir tahun makin malas plak rasanya...sedangkan tahun baru islam baru je bermula 2hari...
aku bulan ni punye entry bukan main melambak2 lagi yang tak di publishkan...sbb bulan ni kemalasan tahap dewa ada dalam diri...pas 2 leh lak aku cakap ''nak tulis ape nak update blog ni''...huhuhuhu...
sesetengah org yang kalo dapat bercuti seminggu macam aku ni mesti banyak mende yang dibuatnye...selain balik kampung...org kata mengisi masa lapang...tapi aku masa lapang 2 terlopong macam 2 jela...sbb takde masa nak g mana2 selain menguruskan ape2 yang patut pasal wedding aku next year ni...giler la...yang wajib tak leh nak buat lagi so aku pegi la buat yang tak bape nak wajib sangat...
seminggu dok kat umah baru hari ni rasa bosan nyeeeee laaaaahhhhh...padahal esok pagi2 nak balik shah alam dah...sbb belah petang 2 aku nak sebey jalan nak p interview tuk hari senin 2...huhuhu...malasnyeeee...bangun2 pagi tadi dah pk nak kemas2 barang sume...tapi bila dah siap mandi tak jadi plak nak kemas sbb malas...siyesly aku malas yang amat2 hari ni dan hari2 sebelum ni...sampai membiarkan blog aku ni bersawang...
aku malas nak update...so malas nak cite jugak la walaupun ada benda nak dicitekan...huhuhu...saje je sambil2 baring ni tak tau nak wat ape...asyik2 tengok fb...lama2 fb lak tengok aku...huhuhu...so nati macam biasa je la aku update entry2 baru kat opis jek sbb takde keje...so boleh la sementara nak tunggu november berakhir...

p/s : entah ape la yg aku merepek kat atas 2...sume jadi tergantung...sabar je la...

No comments:

Post a Comment