Tuesday, August 2, 2011

Baru hari ke2 puasa

Assalamualaikum...selamat pagi...bulan baik ni...hari ke2 pose...agak2 macam mana la pose korang ek???sahurnye bangun ke tak...buka nye banyak sangat ke menunye...habis ke tak...benda biasa dibulan pose...pembaziran..sume mende nak...huhuhu...tapi aku lain la plak bulan pose kali ni...tak terasa pun nak beli juadah bebanyak...pendek kata selera nak makan mcm2 2 tak de...tapi selera nak p bazar takat tinjau2 lauk 2 nak la...huhuhu...so semalam aku p buka pose kat area puchong...ngan shah...1st day pose sahur dan buka bersama org tersayang...what a sweet moment...ever in my life...will keep it in my heart...never 4get it...huhuhu...dah lain plak citenye...hahahaha...pose pose pose...semalam nak p bazar...tp sedih je bazarnye...mati selera aku...dah pusing2...kuak lentang...kuak kupu2 bagai...terus p kedai makan oder je terus...menu aku nasi goreng paprik...alhamdulillah..rezeki...tapi yang tak bestnye time 1st day pose ni boleh tertuang plak sembahyang terawih 2...ngan maghrib2 sekali...ishhhh...teruk beno perangai...pose nak...sembahyang leh tuang...gilerrrrrr!!!!1st day pose lak 2...dok sibuk kejar keje dunia...ishhhhh...tak tau nak kata ape dah lagi...memang teruk la...huhuhuhu...
2nd day pose...sahur pagi tadi...sebenarnye tak bangun..hahahaha..sedar...tapi tak de mood nak makan...takde mood nak sahur...takde mood segala2nya la...huhuhuh...aku dengar dan bau je la housemate aku masak...at the end aku bangun minum air...wat syarat sahur...pas 2 tggu subuh...pas subuh 2 tak tido la...kononnye...dok layan sembang ngan roomate...sekali die senyap jek...sah tertido...aku pun dok layan perasaan...sudahnye ngan aku2 pun tido sekali...pointnye kat sini aku tak sedar nak p keje...hahahahha...terlajak tido...alarm bunyi aku p matikan...pas 2 sedap jek dok sambung tido..haram jadah tol...roomate aku kejut siap ckp ''kak sa...dah kul 7.40'' aku rileks je jawab ''hmmmm'' pas 2 tido balik...die ckp lagi ''kak sa...dah kul 7.40 la..akak tak keje ke???'' wakakaakakakak...terus aku bangun melompat p toilet...gilerrrrrr...adoi ai...dugaan sungguh bulan pose ni..semalam p keje mcm biasa tapi sampai lambat..merah dah card aku...1st day bulan lapan...1st day pose..memang dugaan...hari ni 2nd day pose bangun lambat...p keje pun lambat...tapi aku sampai opis cepat...hahahhahaha...pecut terus...huhuhuh..
adoi ai..rasa mcm kelakar jek bulan pose tahun ni...hahahaah...so skrg ni aku kat opis...sambil keje sambil update blog...huhuhuhu...sambil pk nak makan ape buka pose ni...haisshhhhhh..kene pk lagi mcm semalam...bila kalanye la aku nak ada selera ni...kurus jugak...eh...bukan..makin kurus la aku bulan pose ni...huhuhuhu...2 je la cite aku setakat 2hari berpose ni...baru 2hari dah macam2 hal berlaku...huhuhu...so kat korang selamat berpose la yek....

No comments:

Post a Comment