Friday, August 5, 2011

Teka Teki lawak

1) Paling banyak banyak binatang kat dalam hutan belantara ... . Binatang ape yang pemalas ?
Singa Jantan ... pasal dia malas nak cukur misai sampai tebal satu muka ... .
2) Kenapa Amerika takut kat Jepon... .. dan Jepon pulak takut kat Amerika ??
Pasal Jepon ade Ultraman ... . Amerika pulak kanade Superman... ?!
3) Dalam banyak banyak Pokok ... . Pokok ape yg paling tinggi
Pokok atas gunung ddahhhh ... ... ...
4) Kalau kamu pandai ... . Sila jawab soalan inie dalam bahasa Arab dah. Soalan :
a> Seorang Tua jatuh dari tingkat 40 lalu mati ... ... .
b> Siti Nurhaliza berlari keliling padangtanpa seurat benang ... .
c> Bulan depan gaji Rahim naik $1 juta... ... .
Jawapan :
(A) Inna'lillah wa'inna'lillah hira'ji'unn. .. ..
(B) Astagh'firullah' hal'azimm. .. ... .
(C) Al'hamdulillah. .. ... ... .
5) Ade seorang budak, rumah tingkat 10, tiap-tiap hari, dia naik lif sampai tingkat 8, terus naik tangga lagi 2 tingkat ... . kenapa pulak?
Sebab budak nie pendek .. tak sampai nak picit tingkat 10 ... .
6) Paling banyak banyak Bangsa dalam alam ini ... Bangsa yg mane satukah yang paling hebat dalam dunia ni?
Bangsa Melayu dahh ... . pasal boleh makan UBI KAYU ...
JAMBU BATU, PUCUK PAKU ... . BELIMBING BESI ... . IKAN SELAR PAPAN ... BUAH KERAS ... CILI API dan lain lain lagi ...
7) Aper dia ... . naik cepat ... . turun lambat ... .
hingus lahhh ... ... .
8) Banyak banyak surat ... ... . Surat ape yg tak perlu di jawab ??
Suratan takdir
9) Apasal baju Superman Ketat ??
Kan kat depan baju dia tuu hurup " S " , Baju dia size S dahhh ..
10) Buat Baik berpada-pada, Buat jahat ... ... ... . ?
JANGAN LAGI ... . bukan buat jahat jangan sekali kerana kalau inilah jawapannya maka kena buat jahat berkali kali sebab disuruh buat jahat jgn sekali
11) Siapakah orang yang paling layak digelar " keras kepala " ?
Mat Rempit yang tak pakai helmet ... sebab mereka rasa "kepala mereka dah keras" tak payah pakai helmet .

10 comments:

  1. Replies
    1. lebih kepada lawak bodoh jek..huhuhu

      Delete
  2. So NICe :) want join my websited ? .

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...your website???what is it...

      Delete
  3. bestnya. nak lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak lagi ape 2???teka teki dah takde...baca yg lawak ali budin ciko 2...

      Delete
  4. ape punye lawak bodoh,mmg lawak lah.

    ReplyDelete