Monday, August 22, 2011

Kami anak malaysia...KAM

20hb ogos 2011...almost 5pm...aku OTW ke puchong...8pm aku ngn dia ada event bukak pose kat Hotel Grand Season KL...under room KAM...kami join CF la pendek kata...seawal 6pm aku ngn die ade sekitar dataran merdeka...dok lepak tggu yang lain sampai...kononnye yg lain mcm ramai jek..time ni la aku kenal jon a.k.a UK7,blue ais a.k.a koop,nizam utara,g9 lagi ntah sape la...habis kene gak aku suh teka sorang2...huhuhuuhu..mana nak kenal skod pun tak penah..hahahahaha...
ms nak p hotel 2 masing2 berpecah...sbb dah sesat jalan...hahahahahaha...apa pun tak boleh...aku cuma ulang bgtau hotel 2 depan HKL...2 je yg aku tau..lain2 aku tak tau...huhuhuhu...
so kul 7 kami sampai kat hotel 2...2 pun dah tempuh jem teruk punye..ish ish ish...sampai2 je aku tak de la kenal sape2 pun...sebab aku cuma skod bf aku je kl aku on9...malam 2 satu2 la aku kenal...tapi still tak bape nak ingt muka masing2...
that event was a great event...happening...ada game berkumpulan 2...time ni la dok berpecah ngn dia...but 4 me aku quit boring skit la...sbb aku tak kenal sesape...then aku lak tak tau nak tegur sape...huhuhuhu..yg ada die je la...sesekali aku kene gak tinggal sorang2...takpe la...1st event...just ok..just nice..next time dah kenal diorang ni insyaALLAH la aku leh bwk diri..heheheheh...
after event..actually aku ajak die balik awl... sbb aku dah bosan sesangat..then event 2 pun dah nak habis...coz sesi suai kenal...g pun kami nak tgk wayang...so salam la ngn sume org..aku salam mica ngn sape ntah..wakakakaka...2 je kot pompuan yg aku kenal...yg aku selalu tegur dlm room...yg lain ada gak aku kenal...tapi ntah la...dia je kot yg layan jekkkkkk...aku kl laki pun tak skod apatah lagi nk skod pompuan..huhuhu..maaf la ye kawan2 kl malam 2 u allsssss rasa aku sombong...that was my 1st time...insyaALLAH next time i'll be together with u allsssss..tapi jgn terkejut lak...that nite aku tak sempat nak jadi diri sendiri..hahahahaha...
dalam kol 10 lebih kot kami blah...almost 11pm i think...sampai je midvalley...dalam kepala...final destination...final destination...kl no choice sgt cowboys vs alien...tapi apakan daya...tak dapek den nak nolong...tiket selling fast...yg ada depan jek...tak kuasa la teman nak sakit tengkuk bagai...so kami decide tgk esok je la...huhuhuh..malam ni jalan2 cr makan je la...jalan2 bersuka ria..bersenda gurau...bergedik santai...bermanja2...hahahahaha..ape pun tak boleh...
wayang tak boleh...so yg boleh makan je la...semalam nak mkn mcd tak kesampaian...so mlm ni kitorang cr gak mcd sampai dapat....mesti tak caya kan kl aku kata mmg susah nk cr mcd...padahal menatang ni senang giler kot nak cr...bersepah...selalu kl tanak makan 2 ada je jmpe kat kiri kanan jalan...dan2 nak makan ni tak jmpe lak...dan2 ni la tak de kat kiri kanan jalan...hahahahaha...what a life...tau kitorang mkn mcd kat mana???subang jaya...tanak jauh la plak kan..huhuhuhu...adoi aiiiii...takpe la..janji ade...yg peliknye kat puchong susah yg amat kot nak cr kfc ngn mcd...ape la...
what a great nite that nite...hepi...4 a hepi story...dlm satu hari ada byk cite...suka duka..sedih...gembira...adoi aiiiii...apa2 pun...aku hepi...sentiasa hepi...dan sgt hepi...tapi biasa lah kadang2 dalam suka 2 pasti ada dukanye...kan...

No comments:

Post a Comment