Thursday, August 18, 2011

Senang hati buat keje

alhamdulillah akhirnye aku dapat siapkan keje aku...dapat gak aku update blog tuk hari ni...jam menunjukkan kul 3.22 ptg...seawal 8.45 pagi aku dah memulakan tugas...awal...sebab jalan tak jem..aku bawak mcm biasa la...laju jek...ni cover keje tuk 2hari sebelum ni...coz aku on leave...peh...tanak melambak lak keje diorang tinggalkan tuk aku...update rental...issued OR...anta cheque...update tenancy..update ngn boss...pendek kata hari ni updatessssss je la keje aku...update..then issued...letih gak otak ngn badan ni...tak terkejar2 aku mengejar keje..boss nak itu ini...exec nak itu ini..dalam kejar tak kejar 2 alhamdulillah la sempat siap b4 5pm...kl tidak....tunda ke esok la gamaknye...takde nye aku nak OT bulan2 pose ni...huhuhu...tak bulan pose pun aku tak OT...ada hati lak bulan pose ni nak OT...mmg tidak la...katakan TIDAK pada OT...hahahha...
huhhhhhh!!!jari2 yang runcing ni pun dah letih nak menaip...mata pun dah pedih asyik mengadap PC je dr pagi tadi...padahal memang keje kene ngadap PC je pun...huhuhu..bulan2 pose ni la rajin nau aku nak merungut...yela..maybe letih sbb pose...hahahaahha...
ermmmm aku tak tau nape hari ni aku bekerja ngn hepi sekali...walaupun dlm kepala tgh sarat ngn masalah yang tak settle2 lagi...hari ni baru khamis...nak tggu hari sabtu 2 seksanya la hidup...nak tau cite sebenar...insyaALLAH tak de ape2 la kot...sbb 2 hepi je...kot???huhuhuhu...tak jugak...maybe rindu kat opsi mate lama tak jmpe...diorang pun tak ganggu time aku cuti...tak macam b4 this...cuti agak terganggu skit la...huhuhu...takpe la...
jarang nak rasa buat keje ngn hepi...tak tau nape hari ni...ish...dah jadi musykil la plak...nak dapat bonus ke???2 pun kl dapat...ke nak dapat gud news???2 pun kl gud...ke nak dpt bad or sad news???bad or sad???OMG!!!mintak simpang la ya ALLAH...biar yang baik2 je la...cukup2 la dugaan yang aku tempuh di bulan pose ni...tak kuat dah rasanya kl dah sampai demam panas jadinye...sangat tertekan aku...

No comments:

Post a Comment