Thursday, August 22, 2013

Hepi Besday to my beloved husband

22nd August...its my hubby besday...aku tak pernah jadi org terakhir atau terlambat wish besday hubby..tahun lepas we're celebrate it as fiancee..tahun ni alhamdulillah as husband and wife...tapi 2 la...memang terlambat wish kat hubby hari ni..aku wish kul 5.15 pagi..huhuhu..2 pun tersedar mak masak air coz ayah nak g keje...maafkan aku wahai suami ku...
macam tahun2 lepas besday hubby jatuh hari bekerja dan hubby jauh dari aku..so tak dapat celebrate on time togather2...last year kitorang celebrate on 27th august sekali ngan anniversary tunang...tahun ni tak tau bila leh celebrate..tunggu hubby balik la jawabnya kan...
hadiah plak tahun lepas aku bagi kek coklat, makan kat pizza hut, coklat ferrero rosher dan kain pelekat...tahun ni aku tak mampu nak bagi ape yang hubby nak...malam tadi dah tanya apa yang die nak...tp bajet mmg takde tuk itu..so aku just beli baju2 tshirt dan kemeja tuk hubby dan seluar jeans coz before raya hari 2 hubby suh aku belikan seluar jeans tp aku tak reti nak beli...walaupun die mention size...takut tak berkenan plak...baju plak nak raya hari 2 aku nak beli die mati2 tanak kata ada baju ada baju...tapi sebab besday die so aku beli  la..suke tak suke belakang cite...tapi kene suke jugak sebab isteri bagi..berani la nak komplen...hahahaha...
umur hubby aku 28tahun..muda lagi..hahahahah...ok hubby selamat hari lahir...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...semoga menjadi suami yg lebih baik untuk isteri awk...hehehehe...love u so much...mmuaaahhhh...

p/s : tak tau nak bawak hubby makan kat mana..dan ape surprise nak buat...

No comments:

Post a Comment