Wednesday, July 3, 2013

Sebulan sudah berlalu

cepat je masa berlalu...alhamdulillah kelmarin dah sebulan kami jadi suami isteri...suami isteri hujung minggu je la...
bagi aku masih banyak perkara yang perlu aku belajar...how to treate your husband / wife...how to talk to your husband / wife...segalanya2 tentang husband and wife...
life kami skrg sebijik macam hubungan masa tunang dulu...takde ape yang berubah melainkan status tunang change to husband and wife...thats all...cara layanan masih sama...cakap...even die suami aku perasaan segan tetap menebal dalam diri aku...maybe coz kitorang jarang jumpa...pas 2 jumpa pun hujung minggu...bayangkan ada 7 hari dalam seminggu...tapi hanya 1 setengah hari jek kami ada masa berjumpa...1 setengah hari 2 la nak manja2...cakap2...ngadu2...usik2...segalanya2 kat 1 setengah hari 2 jek...korang rasa cukup tak???of course la tak pernah cukup...dalam mood pengantin baru sebulan ni memang tak cukup la bagi aku...aku mengharapkan suami ada disisi sentiasa...tapi tuntutan kerja memaksa kami berjauhan sekarang...tapi hal ni before kami kawen lagi dah pun berlaku...so sabo je la kan...
sape yang tak teringin tuk jalani kehidupan normal as husband and wife kan...tapi kami masih belum ada dan belum dapat dan belum berpelunag tuk jalani kehidupan macam husband and wife yang lain...maybe have something yang ALLAH janjikan tuk kami in future...well who knows rite???hope so...insyaALLAH...
skrg ni yang kitorang amalkan bergayut kat tepon tiap2 malam...suami cerita what happens to him on that day...dan mcm biasa aku dengan cite yang tak penah habis...kalo 1 hari aku tak cite pape kat suami die mesti rasa lain...tetibe jek aku tak bercakap...means something was wrong somewhere lah 2...

p/s : menghitung hari sabtu...tapi suami tak janji balik ke tak...huuuuuu T_T

No comments:

Post a Comment