Thursday, July 25, 2013

Reception on Hubby Side

dah lama giler nak update story ni...tapi kekangan masa dan kesibukan keje entry ni jadi draft jek...kalo sempat bukak pun sekadar nak tgk ape yg patut...bila nak update je ada mata yg memerhati..hari ni baru ada masa sikit...
ok reception belah suami pun dah berlalu sebulan lebih...tema sana kaler pink purple...tuk baju kitorang decide nak pilih pink...well actually aku tak minat baju kawen kaler pink...tapi cuma baju ni je yg looks modern so terpaksa la pilih...suami pun tanak tapi no choice on that time...purple plak masa 2 songket...lagi la tak minat old skol kan...jom layankan beberapa keping gambar dari camera OP...
yang ni lucu sebab MC 2 mengusik ape ntah kat kitorang...spoil jek...baru nak jalan control ayu sikit...
masing2 buat tak tau org sebelah...aku 2 tengah tunjuk mintak udang lebih sikit...
ank buah aku ni dari aku tunang dulu pun ada gambar aku dukung die mcm ni...sama jek time kawen...muka nak blur2...
my hepi family...
dak2 umah bujang dulu...
family ipar aku...
sanak saudara pihak lelaki...
ex opis mate jepun dulu...
sila lihat kejauhan kami layan tetamu...memang mcm ni ke???

p/s : tunggu gambar outdoor plak...

No comments:

Post a Comment