Monday, July 9, 2012

tiada kata seindah bahasa

ape ntah kaitan tajuk 2 ngan entry kali ni...tak reti haku...tapi kali ni nak cite sikit sebanyak tentang tunang aku yang suke bermadah helah kat aku...helah 2 maksudnye macam nak kecuali atau nak tipu la kan...tapi madah helah tunang aku ni lain...senang cite madah pujangga la kan...
setiap kali kami punye masa tuk bertentang 6 mata sebab aku sorang dah 4 mata....die akan meluahkan segalanya kat aku walaupun kata2 2 sebenarnye hampir tiap2 hari die bagitau aku...2 la yang aku katakan tunang aku sangat manja u allsssss...setiap kali die berkata2 aku hanya diam dan memandang tepat kedalam matanya atau bibirnye...perghhhhhhh...giler puitis ayat aku...sebab aku  tak mampu tuk membalas sume 2...aku bukan jiwang...bukan juga romantik...tapi aku suke romantik...
so kalo die kata die cintakan aku aku cuma tgk je la..walaupun sebenarnye aku leh balas ngan jawab balik kan...kalo aku tak jawab die akan terus cakap...sampai die habis berkata2 pun aku tetap memandang tepat pada matanya sedalam2nye selama mungkin...alangkah bagus kan kalo aku mampu mengucapkan segalan2 kepada die seperti yang diucapkannya pada aku 2...tapi tak berkata ape tak semestinya aku tak cintakan die...
buat tunangku...
saya juga cintakan awak sepenuh hati saya...alhamdulillah bersyukur tak terhingga apabila saya dikurniakan awak oleh ALLAH...sesuatu yang bernilai dalam hidup saya selain family saya...tak mampu saya tuk membalas semua kebaikan yang awak lakukan tuk saya...awak selalu cakap kalo dalamnya lautan 2 dalam lagi cinta awak pada saya kan...macam 2 jugak saya...terima kasih sebanyak2nya kerana sudi menerima dan mencintai saya sepenuh hati awak...

No comments:

Post a Comment