Sunday, July 22, 2012

tanjung harapan

2 minggu sebelum puasa aku ngan adik badik aku makan besar...along yang belanja...ikan bakar tanjung harapan...sebagai ganti tak jadi makan ikan bakar kat melaka hari 2...tanak jauh makan ikan bakar sampai melaka plan...so pic tak banyak...ni dari camera sepupu aku...kat camera along tak amik lagi...pic banyak jugak la...antara menu kitorang malam 2...ikan bakar 2 ekor...tak tau ikan ape...kitorang main amik dan main makan jek...ikan ape ntah yang lagi sekor macam dalam pic kat bawah ni kitorang wat 3 rasa...sotong ngan udang tomyam...sotong ngan udang goreng tepung...sayur kailan...org yang makan ada 8 jek...nasi ada 12...fuhhhh..memang kenyang giler...2 pun ada oder satey tapi satey abis...oder la tahu bakar...pas 2 oder buah...suh anta lepas makan...sudahnya sampai dah bayar tak anta2 buahnye...
dan2 bulan pose update entry ni..lapar la plak tetibe...huhuh..
sementara tggu semua oder sampai...
tunang saya...nampak tak kasih syg as a father there???
elok je mamat ngan die...ngan aku nangis 1 kedai leh dgr...

nasib ada pic kami bersama togather2...hahahah...
ha ni die muka pas kekenyangan sangat2...sampai kul 12 2 makannye...
org memang ramai sangat2...

No comments:

Post a Comment