Monday, December 5, 2011

terima kasih sahabat

dia...seorang sahabat...mengenali die kat satu function...just seorang sahabat...tak penah bertegur sape...hanya kenal begitu...tapi die hadir saat aku dlm kekecewaan..kesedihan...hadir nya bukan tuk mengambil kesempatan...tapi just tuk memberikan kata2 semangat dan membuatkan diri ini hepi seketika lantas melupakan kesedihan dan kekecewaan dlm hati...dihati ini...die tau ape yg tersembunyi...tapi dihati die...aku tak tau ape...dan tak pernah aku selami setakat ini walaupun sebagai seorang sahabat...belum masanya lagi...atau masih berahsia...
well sahabat...terima kasih kerana tuk beberapa hari ini..hadir menemani aku...ada setiap kali aku memerlukan...terima kasih kerana menjaga aku tuk beberapa hari ni...sakit aku...makan dan minum ku...terharu mempunyai sahabat sepertimu...jasamu tetap ku kenang...itu kata2 kau pada aku...tp aku tak mampu berkata begitu saat kau naik bus meninggalkan ku...
dalam hati???kite tak pernah tau ape yg ada...kau sendiri tak tau ape rasa hati kau...apetah lagi aku...so aku just lalui hari2 aku tanpa die dan tanpa kau...jangan risau...kata2 semangat kau tetap bersemadi dlm hati...jangan sedih...kite lambat dipertemukan kerana bersebab...takdir ALLAH takde sape yg boleh halang....takdir ALLAH die pergi dari aku...takdir ALLAH kau datang menjadi sahabat aku...
4hari kau disini..hanya 3hari kite bersama...cukup bermakna buat aku...lupa seketika tentang segalanya...jangan marah kan masa...masa tak pernah menunggu kite...malah sentiasa cemburukan kite...aku tau...hati kau berat tuk melangkah pergi...tapi apakan daya...kau terpaksa...sbb kau kan kene keje hari ni...ngada2 la 2...huhuhuhuhu...(sambung emo balik)...tapi rupanya kau balik umah tido...huuuhaaaaaiiiiii...kejap je kau p opis ek...dah mengamuk2 kau balik tido...terbaik...
ye baru beberapa jam aku dah rindukan kau...rindu sgt...seorang sahabat yg memahami...maaf kerana terpaksa hepi kan aku...sedangkan hati kau mungkin turut bersedih...tp tgk enjoy jek ko...asyik suh aku hepi jek...ko 2 ntah hepi ntah tak...(sambung balik)
terima kasih kerana menemani malam aku malam tadi...aku tak leh tido...kau plak dlm bus tanak tido...maaf menyusahkan kau...mengalir air mata aku saat melangkah pergi meninggalkan bus stand tu...pasai ape tak tau...adakah kerana kau dah dekat ngn aku???atau mungkin aku dah takde teman lepas ni???aku sendiri tak tau ape hati aku rasa...sepertimana kau juga tak tau ape hati kau rasa...
pulang lah segera kesini..aku menanti mu penuh sabar...terima kasih sahabat...

No comments:

Post a Comment